Prelepa glumica u intervjuu za Volstrit žurnal: Gde god se pojavi niču MILIONI - "Ne mogu tu ništa da uradim"

D. K.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Foto:Screenshot/Instagram/drsquatch ⁠/Promo

U intervjuu za Volstrit žurnal, 27-godišnja glumica Sidni Svini (Sydney Sweeney) govorila je o svojoj ljubavi prema glumi, ističući da joj je „najveće zadovoljstvo upravo beg iz sopstvene stvarnosti i transformacija u likove koje tumači“. Međutim, jednako odlučno izbegla je da se osvrne na privatne teme koje već mesecima intrigiraju javnost, poput prekida veridbe ili burnih reakcija na njene reklame za American Eagle.

Osvrnula se, ipak, na odluku da prodaje sapun napravljen od svojih iskorišćenih kupki. Naglasila je da je najveći broj kritika dolazio od žena. „Devojke su kritikovale“, rekla je Svini. „Mislim da je važno imati osećaj za to šta ljudi govore, jer je sve to razgovor sa publikom. Bile su to uglavnom devojke koje su kritikovala, što mi je bilo veoma zanimljivo. Svima je bila super ideja kod Džejkoba Elordija (Jacob Elordi).“

Njen proizvod, sapun pod nazivom Sydney’s Bathwater Bliss, nastao je u saradnji sa kompanijom Dr. Squatch, proizvođačem „prirodnih muških sapuna“, a na tržištu se pojavio u junu. Dr. Squatch je na društvenim mrežama objavio: „Stvorili smo ograničenu seriju sapuna infuziranog njenom PRAVOM kupkom. Zašto? Zato što ste tražili. A Sidni je rekla: ‘Idemo to uradimo.’“

Iako je Svini potvrdila da je Dr. Squatch kasnije prodat Unileveru za 1,5 milijardi dolara, nije želela da otkrije da li je imala udela u toj kompaniji. Na pitanje da li je razmišljala strateški, odgovorila je kratko: „Da. Veoma.“

Tokom intervjua, Svini je odbila da odgovara na pitanja o:

- kontroverzi sa American Eagle-om,

- dolasku na venčanje Džefa Bezosa (Jeff Bezos) i Loren Sančez (Lauren Sánchez),

kao i o svom privatnom životu.

Takođe nije želela da otkrije da li u Holivudu postoji neko koga smatra mentorom. „Uvek sam govorila da gledam prema starijoj verziji sebe. Nadam se da će 40-godišnja Sidni biti ponosna na ono što sada radim.“

Dodala je i da njen lik Kesi (Cassie) u novoj sezoni Euforije i dalje ostaje „luda“.

„Ja sam samo svoja“

Prošlog meseca, American Eagle je lansirao novu reklamu sa Svini u glavnoj ulozi, sa natpisom:
„Sydney Sweeney has great jeans.“

Odabir da se kampanja zasnuje na igri reči između „jeans“ (farmerke) i „genes“ (geni) ubrzo je postao tačka sporenja u kulturnim ratovima.

Kontroverza je dodatno podstaknuta time što je Svini, bez sopstvene krivice, već bila predmet političkog zloupotrebljavanja, posebno od strane desničarskih krugova koji su često politizovali i instrumentalizovali njeno telo, preneo je Index.hr.

Foto: American Eagle / Planet / Profimedia

Povezivanje Svini, plavih očiju i plave kose, sa natpisom „has great jeans/genes“ izazvalo je optužbe s leve strane da kampanja subliminalno (ili čak ne toliko subliminalno) propagira eugeniku i belu supremaciju.

Sa druge strane, neki s desnice su reklamu proslavili, smatrajući je još jednim pokazateljem „smrti woke kulture“.

Svini je ranije komentarisala da je njen izgled politički instrumentalizovan, rekavši za NME prošle godine:
„Ne mogu ništa da uradim povodom toga.“

Dodala je: „Mislim da je važno biti svestan svega i koristiti te informacije kako god mogu. Ali ja sam samo svoja, to je sve.“

(Telegraf Biznis)