Da li je više zaradila karijerom ili razvodima: Prelepa kraljica nesrećnih ljubavi tešila se MILIONIMA!

D. K.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Foto:Shutterstock.com

Hajdi Klum, nemačka manekenka i televizijska zvezda, često je bila u centru pažnje ne samo zbog glamurozne karijere već i burnog privatnog života. Veza sa Flaviom Brijatoreom donela joj je ćerku Leni, dok joj je brak sa pevačem Silom obeležio čitavu deceniju. Međutim, kada se pogleda finansijska strana tih odnosa, jasno je da je Klum mnogo više profitirala od sopstvenog rada nego od razvoda.

Foto:Shutterstock.com

Razvod bez finansijske štete

Brak sa Silom počeo je 2005. godine, a par je dobio troje dece, dok je Sil usvojio i Leni iz prethodne veze. Kada je do razvoda došlo 2012. godine, a postupak finalizovan dve godine kasnije, u igri je bio postnuptijalni ugovor. On je sprečio da dođe do klasične podele imovine, pa je svako zadržao ono što je zaradio.

Nije bilo ni alimentacije između supružnika, što je za Klum bilo od ključnog značaja jer je njena zarada daleko nadmašivala Silovu. Dok su njeni prihodi procenjivani na 50 do 70 miliona dolara, Silova neto vrednost kretala se između 10 i 15 miliona dolara.

Foto:Shutterstock.com

Jedan pravni stručnjak tada je ocenio:

„Ako bi došlo do alimentacije, gotovo je sigurno da bi Klum plaćala Silu, jer je ona bogatija od njega.“

Zahvaljujući ugovoru, to se nije dogodilo. Klum je zadržala kontrolu nad sopstvenim bogatstvom, dok je starateljstvo rešeno tako da ona ima primarno fizičko starateljstvo, a Sil pravo na posete.

Gde je Klum zaradila najviše?

Iako je svetsku slavu stekla kao model, najveći deo bogatstva Klum duguje poslovnim projektima. Prema procenama magazina Forbes, samo 2011. godine zaradila je 20 miliona dolara, a taj iznos nije dolazio samo od modnih kampanja.

Foto:Shutterstock.com

Kao sudija u emisiji „America’s Got Talent“, Klum je dobijala milionske honorare.

U modnom biznisu pokrenula je sopstvene linije odeće, donjeg rublja i parfema, koje su prodavane širom sveta.

Radila je na dizajnu obuće, nakita i potpisala unosne ugovore sa brendovima poput Volkswagena, McDonald’sa, Amazona i New Balancea.

Drugim rečima, najveći deo bogatstva Klum nije došao od brakorazvodnih parnica, već od njene sposobnosti da se pozicionira kao preduzetnica i televizijska ličnost.

Foto: Tanjgu/AP

Priča o Hajdi Klum jasno pokazuje razliku između privatnih i poslovnih finansija. Dok su razvodi i starateljstva rešeni tako da nije ostvarila nikakvu dodatnu finansijsku korist, pravi kapital stekla je sopstvenim radom – kroz modne linije, televizijske ugovore i reklamne kampanje.

Hajdi Klum je dokaz da se najveći profit ostvaruje na tržištu, a ne u sudnici.

(Telegraf Biznis)