Odbili je 47 puta, a ona stvorila carstvo od 80 milijardi dolara: Ko je Shimizu čije proizvode Srbija obožava

Vreme čitanja: oko 1 min.

Foto-kolaž: GILLES BASSIGNAC/JDD / Sipa Press / Profimedia, Shutterstock

Yuko Shimizu je danas ime koje povezuje svet sa jednim od najprepoznatljivijih i najvoljenijih likova u pop kulturi – Hello Kitty. Međutim, put do tog globalnog fenomena nije bio lak niti jednostavan. Kada je Yuko prvi put predstavila svoju ideju, suočila se sa nevjericom i odbijanjem. Ljudi oko nje, uključujući i njenu kompaniju, govorili su joj da je njen koncept „previše jednostavan“. Njena skica je odbijena čak 47 puta, a mnogi su sumnjali u njenu sposobnost da njena ideja postane nešto veliko.

Umesto da odustane, Yuko je crpela inspiraciju iz svakodnevnog života i tokom pauza za ručak pravila male skice. Upravo ta skromna rutina, posvećenost i strast prema crtanju doveli su do nastanka lika koji će osvojiti svet. Hello Kitty nije postala globalna ikona zbog kompleksnosti ili sofisticiranih detalja, već zahvaljujući svojoj jednostavnosti, toplini i univerzalnoj privlačnosti.

Danas, Hello Kitty je deo imperije vredne više od 80 milijardi dolara, prisutna u igračkama, odeći, školskim priborom, pa čak i u kafićima i tematskim parkovima. Priča Yuko Shimizu pokazuje da ne morate da imate podršku svih oko sebe da biste uspeli – dovoljno je da verujete u svoj rad i da imate hrabrosti da nastavite kada drugi sumnjaju. Svaki „ne“ koje primite samo vas približava vašem velikom „da“.

Ona je dokaz da vizija, strast i upornost mogu da stvore nešto što prevazilazi granice kulture i vremena, i da prava vrednost ideje često leži u njenoj jednostavnosti.

(Telegraf Biznis)