Direktori imaju novu omiljenu reč: Ove godine su je pomenuli 3.091 put, a 2001. samo jednom

Upotreba trenutno najpopularnijeg izraza u korporativnom svetu porasla je za 70%

Foto: Freepik

Ako biste pitali mnoge poslodavce i direktore kakva je bila 2020. ali i 2021, kada se osvrnu iza sebe - verovatno bi upotrebili neke od sledećih reči: izazov, rolerkoster, neizvesnost... Među silnim epitetima, našla se i reč "putovanje" koja, doduše, ima nešto drugačiju konotaciju na engleskom.

Naime, kako piše Blumberg, omiljena reč izvršnih direktora ove godine bila je "journey", tačnije fraza: "it’s been quite a journey" ("bilo je to jedno prilično putovanje).

Tako su odgovarali na pitanje vezano za krizu, praćenu koronom, inflacijom i upornim manjkom radne snage. Direktori iz kompanija koje se nalaze u indeksnoj korpi S&P 500 upotrebili su reč "journey" tokom konferencijskih poziva - tačno 3.091 put, odnosno upotreba te reči porasla je za 70%.

U poslednje vreme, to je "najbrže rastuća korporativna pomodna (buzzword) reč".

Izraz je ranije bio retko kad korišćen, štaviše, samo jedanput u 2001. godini. Sada se koristi da objasni praktično bilo koju vrstu poslovnog cilja.

Video: Posle 8 godina napustila poziciju generalnog menadžera i započela sopstveni biznis

(Telegraf Biznis)