Vreme je novac: Sačuvajte sate u 2022. godini uz pomoć 5 trikova za veću produktivnost

Sutra, 10. januara, mnogi se nakon praznovanja i "spajanja dana", odnosno mini-odmora, vraćaju na posao... Ipak, dobrom delu zaposlenih to neće pasti lako

Foto: Freepik

Ako ste jedan/na od onih zaposlenih kojima stalno fali "25. sat u danu", onda je ovo tekst za vas. Nije lako organizovati se ni poslovno ni privatno, u 21. veku i u doba korone, ali postoje neke metode koje će vam značajno uštedeti vreme, dok će istovremeno uticati na to da budete uspešniji u radu.

Za početak, sumirajte svoje "prozore" ili tzv. tabove na računaru (1). Držite otvorenim one stranice koje vam u tom momentu zaista trebaju, kako ne biste preopteretili i usporili računar. Korišćenje alata za konsolidaciju tabova može vam pomoći da radite brže.

Započnite rutinu slanja rasporeda (2), kasno uveče i rano ujutru, kako biste na vreme pripremili radnike za ono što ih čeka u tom danu. Zakazivanje slanja agende vas oslobađa eventualnih poteškoća sa postavljanjem podsetnika i čekanjem trenutka kada ćete kliknuti na dugme "pošalji" u mejlu. Takođe, ovo dobro funkcioniše za one koji rade fleksibilno, na daljinu.

Koristite prethodno napisane "šablone" u mejlu (3), kako biste skratili proces pisanja i uštedeli vreme svaki put kada treba da pošaljete e-poruku. Sve što možete, gledajte kako da pojednostavite. Naravno, formiran potpis u mejlu sa podrazumeva, s podacima o tome kako se zovete, gde radite i na kojoj poziciji, i koji je vaš kontakt (mejl i broj telefona).

Integrišite svoj kalendar i primarni servis za razmenu poruka na poslu (4).

Na primer, aplikacija Slack vam omogućava da se integrišete sa Gugl kalendarom i daje vam redovne podsetnike o tome kada su sastanci koje imate. To, ne samo da štedi vreme, već uključuje i sve relevantne linkove u vašim podsetnicima - što vam omogućava da lako pristupite sastanku, bez napuštanja aplikacije.

Obeleživači su možda najstariji trik u knjizi (5), ali nekada vam treba malo više mudrosti kako biste ih adekvatno koristili. 

Način na koji nešto obeležavate zavisi od toka posla i od toga da li volite da "prolazite" kroz dokumente po datumu, hitnosti, ili prema rasporedu. Organizujte obeleživače na osnovu ličnog stila upravljanja projektom i koristite fascikle, imena, boje itd.

Video: Da li karijera može biti neuspešna? Gde grešimo dok je gradimo u Srbiji?

(Telegraf Biznis)