"Tiho odustajanje" vs "Glasno odustajanje": Novi trend je tu, a stručnjaci ga nikako ne savetuju zaposlenima

Vreme čitanja: oko 1 min.

Jedan od izveštaja o stanju na globalnom radnom tržištu za ovu godinu pokazuje da se skoro svaki peti zaposleni odluči za "glasno odustajanje"

Foto: Shutterstock

Neki zaposleni okreću se društvenim medijima, kako bi dali otkaz na glasan i viralan način, izjavljujući da napuštaju posao na platformama kao što su TikTok ili Instagram Live.

Trend popularan kao "glasno odustajanje", stoji nasuprot "tihog odustajanja" o kojem je Telegraf Biznis već pisao.

Jedan od izveštaja o stanju na globalnom radnom tržištu za ovu godinu pokazuje da se skoro svaki peti zaposleni odluči za "glasno odustajanje", dok "tihi" i dalje čine 59 odsto radne snage.

- S obzirom da su najnovije generacije digitalni domorodci, za mnoge je prirodno da podele ovu značajnu životnu promenu na društvenim medijima - pojašnjava stručnjak.

Ipak, navodi da ovo nije najbolji način za davanje otkaza. Umesto toga, ljudi bi trebalo da se ponašaju profesionalno kako bi zadržali svoju reputaciju na radnom mestu prenosi Fox Business.

Kada zaposleni aktivno potkopavaju kompaniju, oni urušavaju "poslovni" most sa kompanijom i njenim rukovodstvom.

Takođe, imajte na umu da rukovodstvo, menadžeri i saradnici vaše kompanije imaju širok spektar poznanstva, dodaju.

- Poslovni svet može biti mali, posebno u nišnim sektorima, a priče o ovakvim otkazima se brzo šire.

(Telegraf Biznis)