Ovo su dva najveća gradilišta na Novom Beogradu, a važna su za celu zemlju: Poslednji metri ka Milošu Velikom
Saobraćajnica Novi Beograd Surčin imaće tri trake po smeru širine 3,50 m
Novi Beograd postao je ogromno gradilište, a trenutno se izdvajaju dva najveća - radovi na deonici koja se spaja sa auto-putem, i u neposrednoj blizini, u poslednjim bloovima, početak radova na novom kineskom tržnom centru.
Kako se naša ekipa uverila, deonica auto-puta Novi Beograd-Surčin, ubrzano se završava. Radovi se izvode na poslednjem delu od 450 metara kod okretnice ka Novom Beogradu.
Radi se u tri smene, i po čitavu noć se rade kameni zastor na trotoarima i ivičnjake. Konačno, u petak, 31. marta brza saobraćajnica Surčin-Novi Beograd biće puštena u saobraćaj.
Ova saobraćajnica je značajna, ne samo za Novi Beograd i Surčin, već za sve građane koji putuju ka Zapadnoj Srbiji i Crnoj Gori. Iako je mala, ima oko 8 kilometara.
Deonica će omogućiti da se vozači iz Vojvođanske ulice i Ulice dr Ivana Ribara na Novom Beogradu direktno uključe na auto-put Miloš Veliki.
Saobraćajnica Novi Beograd Surčin imaće tri trake po smeru širine 3,50 m, razdelnu traku od 4 metra i obostrane pešačke staze širine do dva metra, a projektovan je za brzinu od 80km/h.
Od raskrasnice sa krakom za Ulicu Jurija Gagarina pa do puta za Surčin planirana je dvosmerna biciklistička staza sa jedne strane, širine 2,20 m.
Od raskrsnice sa Putem za Surčin, saobraćajnica će imati kolovozne trake 2 x 11,85 m, a kako se navodi, ova širina je projektovana jer se posle raskrsnice sa putem za Surčin ukidaju krajnje desne trake.
Drugo veliko gradilište je postavljanje temelja na novom kineskom tržnom centru, a u našoj galeriji pogledajte kako teku radovi.
"Biće to najlepši tržni centar u celoj Srbiji", rekli su predstavnici kompanije koja izvodi radove.
(Telegraf Biznis/V.B.)