Čak petina prodavaca na popularnoj platformi prodaje lažnu robu, ili je ni ne isporučuje kupcima
Shopify, sa sedištem u Otavi (Kanada), mrežni je prodavac koji trgovcima omogućava da osnuju sopstvene prodavnice, a takvih je trenutno više od milion
Otprilike petina (21%) prodavaca na platformi Shopify, prema oceni Fakespot-a, zaslužuje oznaku "pažnja" ili "upozorenje", jer ili prodaje lažne proizvode ili ih ne dostavlja.
Fakespot takođe analizira i predočava lažne recenzije (npr. o nekom proizvodu koji se reklamira), i zapravo pomaže u zaštiti potrošača od lažnih prodavaca. Analizirao je 124.044 onlajn prodavnice na Shopify i otkrio neki znak prevare kod njih 25.788.
Shopify, sa sedištem u Otavi (Kanada), mrežni je prodavac koji trgovcima omogućava da osnuju sopstvene prodavnice, a takvih je trenutno više od milion. Dakle, platforma je izuzetno popularna.
- Ugledne kompanije su pronašle svoje mesto na Shopify-u, ali je on takođe otvorio svoja vrata i prevarantima - rekao je portparol Fakespot-a u e-mail izjavi za Biznis Insajder.
Iz Fakespot-a dalje navode da prevaranti sa Shopify-a često prodaju lažne proizvode ili uzimaju popularne proizvode sa Amazona i drugih e-trgovaca, a zatim promovišu te proizvode potrošačima, koristeći pogodnosti kao što su popusti ili besplatna poštarina.
Prodavci usvajaju različite metode za prevaru kupaca: od slanja potpuno nekih drugih proizvoda od onih koji su poručeni, do toga da slanja ni nema, a ako potrošač dobije neželjeni artikal - njegova je odgovornost da plati povratnu isporuku izvan SAD, koja je često skuplja od same stavke.
(Telegraf Biznis)