Volmart predstavio virtuelne kabine: Nadaju se da će im povećati prodaju

Kompanija očekuje da će im prilagođena zarada po akciji pasti između 9 i 11 odsto tokom cele godine

Foto: Tanjug/AP

Američki lanac prodavnica "Walmart" našao je način kako da se dodvori kupcima koji sve manje troše usled krize koja pogađa njihov novčanik prenosi Cnbc.

Naime, uz pomoć novog alata na svom sajtu, pokušaće da "nateraju" posetioce da kliknu dugme "kupi".

Još u martu su predstavili funkciju koja pomaže zainteresovanim posetiocima oko kupovine, pokazujući im koji kroj najviše odgovara njihovoj figuri, koja boja im se najbolje slaže uz boju kože i slično.

Početkom nedelje, ažurirali su svoju aplikaciju, omogućavajući virtuelno isprobavanje odeće.

Najnovija funkcija "Be Your Own Model“, koristi algoritme i tehnologiju mašinskog učenja koja je prvobitno korišćena za razvoj preciznijih topografskih karata. Kupci je mogu koristiti da virtuelno isprobaju više od 270.000 artikala Walmartovih privatnih brendova, između kojih su i Champion, Levi's i Hanes.

Izvršna potpredsednica kompanije Denis Inkandela rekla je da želi da podstakne više kupaca da popune svoje ormare u njihovim radnjama.

"Jedan od načina da se to uradi je virtuelno isprobavanje, što kupovinu odeće čini zabavnijom i lakšom, a istovremeno uklanja neke od nagađanja", rekla je ona.

Naime, kako inflacija podiže cene hrane, stanarine i još mnogo toga, kupci sve manje troše na sporovozne stvari, što direktno utiče i na profit Walmart-a.

Kompanija očekuje da će im prilagođena zarada po akciji pasti između 9 i 11 odsto tokom cele godine.

I drugi prodavci su eksperimentisali sa virtuelnim isprobavanjem, uključujući Amazon, koji omogućava svojim kupcima da isprobaju obuću.

Video: Daniel Akerman meri sreću i zadovoljstvo radnika: Ovako će izgledati Balkan u narednih 5 godina

(Telegraf Biznis)