Kupci svežu hranu menjaju smrznutom: Jeftinija je, ima manje otpada i troši im manje struje

Vreme čitanja: oko 1 min.

Najveća potražnja vlada za smrznutom piletinom, čija je prodaja skočila za 5,9 odsto od početka godine

foto: pixabay.com

Britanski kupci sve češće prelaze sa sveže na smrznutu hranu kako bi smanjili iznos novca koji izdvajaju na namirnice, pokazuju najnoviji podaci.

Sudeći po istraživaju istraživačke kuće Kantar, brojni smrznuti proizvodi idu mnogo bolje sada nego pre skoka cene života, a neuporedivo bolje nego njihovi sveži pandani.

Najveća potražnja vlada za smrznutom piletinom, čija je prodaja skočila za 5,9 odsto od početka godine, a skače i prodaja unapred pripremljenih smrznutih obroka, uključujući tu i pice i krompiriće.

Podaci pokazuju da kupci čine sve što mogu da bi izbegli plaćanje viših cena tokom nedeljnih nabavki.

Zanimljivo je da je deo sa smrznutim proizvodima sve vreme stabilan i nepromenjen, čak i kada je prodaja svih rugih namirnica polako počela da opada.

- Smrznuta hrana je nešto jeftinija od sveže, a i ima manje otpada, pa se zato bolje prodaje tokom kriznih godina - objašnjavaju analitičari za BBC.

Istraživanja pokazuju da kupovinom smrznutih proizvoda može da se uštedi do 30 odsto novca, a ljude privlači i brzina spremanja, manja potrošnja struje, kao i sve veća šarenolikost ponude iz zamrzivača.

(Telegraf Biznis)