Beograđanka mislila da kupuje kafu na akciji, pa hteli da joj naplate punu cenu: Ovako su se radnici pravdali

M. P.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Natalija je revoltirana situacijom u jednom lancu prodavnica koji radi 24 sata

Foto: Shutterstock

Beograđanka Natalija M. javila se ekipi Telegrafa revoltirana situacijom koja joj se dogodila u jednom lancu supermarketa koji radi 24 sata. Naime, kako nam je ispričala, mislila je da kupuje kafu na akciji, a onda joj je na kasi otkucana puna cena. Kada se požalila radnici, usledio je odgovor koji ju je razbesneo.

- Ušla sam u radnju nakon noćne smene, bilo je 15 minuta nakon ponoći. Inače, presek im je od 23.15 pa recimo do 15 minuta do ponoći. Otišla sam do rafa sa kafama, posegla za kutijom instant kafe koja mi treba, radujući se što je na akciji. Uzela sam još par sitnica, krenula ka kasi i kada mi je otkucana kafa, izašla je puna cena. Pitala sam ženu o čemu je reč, i ona mi je poručila da ta akcija više ne važi - priča Natalija.

U brzini je, kako dalje navodi, otišla je po drugu kafu, koja je takođe imala "crvenu cenu" i bez razmišljanja je uzela.

- Znači na polici je ona bila oko 400 dinara, kad ono ne leži vraže, na kasi i ona 700 dinara. Rekla sam i da mi nju storniraju, na šta sam dobila odgovor ,,šta je sad problem". To me je iznerviralo, pa sam odgovorila kako mislite šta je problem i zašto nisu skinuli cene. Dobila sam odgovor da za to oni nisu krivi i da nije njihov posao, odnosno da su cene važile do preseka ili ti do 23.15 i da ih sistem sam ukida ako taj dan ističu.

Na pitanje "ko treba da ih zameni, ako to nije njihov posao",  Natalija je dobila sledeći odgovor:

- Menjaju se u 6 ujutru, kad je nivelacija.

Kako nam priča ova Beograđanka, to je samo dolilo ulje na vatru. Dodala nam je da je tada upitala radnicu ,,zašto onda rade treću smenu ako ne rade svoj posao i varaju kupce", na šta odgovor nije dobila.

- Nisu svi kao ja i možda neko ne želi da se raspravlja. Pa vi onda izračunajte koliko novca "ukradu" kupcima od 23.45 do 6 ujutru kada rade nivelaciju. Pritom uopšte nije reč o maloj razlici u ceni - zaključuje devojka.

Inače, interesantno je i da prema trenutnom Zakonu o zaštiti potrošača, nepoštovanje člana 6 tog Zakona nije kažnjivo, a upravo se tiče obmane kupaca.

On glasi ovako:

"Trgovac je dužan da, osim ako ovim zakonom nije drugačije propisano, na nedvosmislen, čitak i lako uočljiv način istakne prodajnu i jediničnu cenu robe ili usluge, u skladu sa propisima kojima se uređuje trgovina".

Ranije, pravno lice moglo je da bude kažnjeno novčanom kaznom u iznosu od 300.000 do 2 miliona dinara.

Sa kakvim ste se vi problemima susretali u kupovini? Pišite nam u komentarima.

(Telegraf Biznis)