• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Vladimir Kovač, osnivač DigiTalk: Kako napraviti jedan od poznatih brendova u Srbiji, i kad ga ostaviti?

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Naš današnji gost je Vladimir Kovač, osnivač je i domaćin podkasta pod nazivom DigiTalk

  • 0

U novoj epizodi druge sezone podcasta Kako si na poslu razgovaramo o spremnosti da se gradi jedan brend, ali i važnosti prepoznavanja trenutka kada da se on napusti. 

Ovo je mesto gde razgovaramo o tome kako da budemo srećni i zdravi na poslu bez obzira na to gde i šta radimo. Cilj nam je da vise pričamo o tome koliko je važno da budemo dobro dok dobro radimo svoj posao i da damo konkretne i korisne predloge kako da održimo fizičko i psihičko zdravlje na poslu.

Naš današnji gost je Vladimir Kovač. Vlada se bavi marketingom i organizacijom događaja poslednjih 15 godina. Ranije je bio poznat kao organizator konferencije Webiz, a sada, zajedno sa svojim kolegama stoji iza brenda Digi Talk. Organizuje Digi Talk konferencije i vodi istoimeni podcast.

Teme koje obrađuju i konferencije i podcast su digitalna tehnologija, inovacije, komunikacija.

Danas sa Vladom pričamo o poslu, ali iz ugla teme našeg podcasta.

Dugo je vodio i gradio jedan brend - Webiz, a onda je odlučio da odatle izađe. Otkriva nam svoju karijernu priču - koliko je vremena i truda potrebno da se od Webiza napravi prepoznatljiv brend, ali i  šta se onda desilo.

Objašnjava nam koliko organizacija događaja, posebno ako se radi uz regularni posao, donosi stresa, ako i kako je on to rešavao.

Pričamo i o njegovom iskustvu burnouta. Razgovaramo o tome kada je shvatio da je trenutak da se napusti jedan posao, odnosno šta je bila prelomna tačka.

Deli sa nama šta je bilo najteže u procesu odlaska iz dobro poznatog okruženja i u napuštanju onoga što je godinama gradio. Govori i šta je njemu pomoglo da se oseća bolje u tom periodu.

Kovač nam priča o ideji za DigiTalk i njegovom nastajanju. 

Za kraj, iz svog iskustva, deli 3 saveta onima koji se nađu u sličnoj situaciji - šta raditi kada se promene okolnosti pa treba napustiti poznato okruženje i nešto što je godinama građeno.

Prema svetskoj zdravstvenoj organizaciji sindrom izgaranja povezan je sa stresom u poslovnom okruženju koji osoba neadekvatno prevazilazi. Kako je tema bliska i učestala, želimo da se o njoj još više javno govori i zato tokom februara podcast realizujemo u saradnji sa proizvodom Neurocalm Zdravlja Leskovac.

Celu epizodu pogledajte na početku teksta.

Pratite "Kako si na poslu" podcast i na Youtube, Spotifaj, Epl i Gugl platformama:

RSS i Google: Kako si na poslu

YT

Spotifaj

(Telegraf Biznis)

Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>