Kako da prijavite inspekciji sve što vas muči, i još važnije - gde će vaša prijava da završi

Dogovorili smo da podnosilac žalbe u roku od 72 sata dobije i povratnu informaciju

Građani će ubuduće moći lakše da dođu do inspektora i da prijave nepravilnosti na koje su naišli. U te svrhe radi se na posebnom servisu koji će omogućiti ne samo prijavu već i praćenje dešavanja.

- Trenutno, postoji sedam telefona ka inspekcijama, najviše za inspekciju rada, pa ministarstvo trgovine i tako dalje. Sa našim partnerom, EBRD, dogovorili smo se da od početka sledeće godine formiramo jedinstveni centar, kol centar - rekao je za Telegraf Biznis Dragan Pušara, rukovodioc Jedinice za podršku Koordinacionoj komisiji za inspekcijiski nadzor Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave.

- Dogovorili smo da podnosilac žalbe u roku od 72 sata dobije i povratnu informaciju (osim ako ne želi da bude anoniman) da li se izlazi na teren, kako se postupilo po žalbi i da li je bilo sankcionisanja.

Takođe, kroz taj servis, biće moguće i žabe na rad inspektora. Vodiće se evidencija koja će uticati na karijerni razvoj-

Šta donose nove izmene zakona i inspekcijskom nadzoru i koji je zadatak koordinacione komsije, pročitajte u našem intervjuu OVDE. 

VIDEO: Znate li šta zapravo znače datumi na namirnicama?

(Telegraf Biznis/V.B)

Tagovi: Gradjani, Inspekcija, isnpektori, Prijava, servis, Trgovina

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Komentari (2)
Poređaj komentare:
  • N
    ns

    Bar da rade nešto, partijski..

  • S
    Smiljka

    Svim i svacim se sluze :da je cena u rafu i ona koja prolazi na kasi ,nema nikave veze. Daju vam nebulozna obrazlozenja od kojih mi nije dobro jer nema veze sa istinom. Nije ih ni stid ni sram.pricaju i u oci vas ne gledaju. Ocajnicki pokusaj da se kupac prevari.Bruka.