Kako da prijavite inspekciji sve što vas muči, i još važnije - gde će vaša prijava da završi
Dogovorili smo da podnosilac žalbe u roku od 72 sata dobije i povratnu informaciju
Građani će ubuduće moći lakše da dođu do inspektora i da prijave nepravilnosti na koje su naišli. U te svrhe radi se na posebnom servisu koji će omogućiti ne samo prijavu već i praćenje dešavanja.
- Trenutno, postoji sedam telefona ka inspekcijama, najviše za inspekciju rada, pa ministarstvo trgovine i tako dalje. Sa našim partnerom, EBRD, dogovorili smo se da od početka sledeće godine formiramo jedinstveni centar, kol centar - rekao je za Telegraf Biznis Dragan Pušara, rukovodioc Jedinice za podršku Koordinacionoj komisiji za inspekcijiski nadzor Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave.
- Dogovorili smo da podnosilac žalbe u roku od 72 sata dobije i povratnu informaciju (osim ako ne želi da bude anoniman) da li se izlazi na teren, kako se postupilo po žalbi i da li je bilo sankcionisanja.
Takođe, kroz taj servis, biće moguće i žabe na rad inspektora. Vodiće se evidencija koja će uticati na karijerni razvoj-
VIDEO: Znate li šta zapravo znače datumi na namirnicama?
(Telegraf Biznis/V.B)
Video: Aleksandar Đorđević o saradnji sa Privrednom komorom Srbije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ns
Bar da rade nešto, partijski..
Podelite komentar
Smiljka
Svim i svacim se sluze :da je cena u rafu i ona koja prolazi na kasi ,nema nikave veze. Daju vam nebulozna obrazlozenja od kojih mi nije dobro jer nema veze sa istinom. Nije ih ni stid ni sram.pricaju i u oci vas ne gledaju. Ocajnicki pokusaj da se kupac prevari.Bruka.
Podelite komentar