Jedna dobra i jedna loša vest za sve one koji vole Golf - može da bude brži od Poršea, ali to košta
VW je ostavio mogućnost modifikacije nove verzije Golfa, koja mu omogućava da bude brži i od Poršea
-
1
-
<% shareCounter %>
Golf, koji važi za omiljeni automobil Balkanaca, teško se nosi sa mlađim rivalima, međutim, Folksvagen se trudi da ga održi konkurentnim, i to sa svojom R verzijom.
Poslednja u nizu je HGP-Turbo koja za 14.500 evra modifikuje motor tako da učini Golf R bržim od Poršea.
Golf sedme generacije, turbobenzinac, razvija 310 KS, što je trenutno daleko od konkurencije. Međutim, sa HGP-Turbo modifikacijom raspolaže sa impresivnih 480 KS pri 6.300 obrtaja i 615 Nm pri 4.500 obrataja. To je 170 KS i 215 Nm više i to omogućava Golfu ubrzanje 0-100 km/h za 3,2 sekund, odnosno do 200 km/h za 10,8 sekundi.
Maksimalna brzina tog Golfa R je 270 km/h.
Modifikacija motora košta 9.900 evra, uz dodatnih 1.700 za montažu. Postoji mogućnost i prilagođavanja menjača, 1.800 evra manuelni, a za 2.900 sedmobrzinski.
Početna cena Golfa R u Nemačkoj je 45.000 evra.
(Telegraf Biznis)
Povezane vesti
Slobodan iz Trstenika prvi zabranio rad nedeljom u svojoj knjižari: "Protiv sam trulog kapitalizma"
-
103
-
1900
Kako objasniti baki šta je "spam" kada joj se na ćirilici obrati ugledni "bankar" i ponudi milione
-
1
-
1
Dosadio vam je Fejs, Instagram i Snep? Pošaljite poruku na originalan način, pamtiće vam decenijama
-
1
-
16
Biznis
- 1:40
Veza na poslu koja ne mora da bude opasna po vas... Naprotiv!
Biznis
- 1:11
Cena zavisi od veličine: Zarađuju neverovatan novac od prodaje svetlucavih penisa
Biznis
- 0:48
Grabe se za televizore kao da im je poslednje: crni petak u Brazilu
Biznis
- 6:37
Tri banje, privreda koja cveta i "povratnici": Opština u kojoj južnije nije uvek tužnije
Biznis
- 2:15
Krzneni autobus: Za njih nema gužve u jutarnjem špicu
Biznis
- 2:02
Zaboravite na obične obroke: Hleb od kanabisa polako osvaja svet
Biznis
- 1:48
Pet načina da sačuvate više novca u džepu, već danas!
Biznis
- 1:29
Telegraf anketa: Da li biste podigli kredit za opremanje stana!
Biznis
- 2:26
Da li je teže raditi u državnom ili privatnom sektoru?
Biznis
- 1:38
vasic
Ovde nije vazna brzina vec koju tehniku poseduje taj auto .Prvo kakav sistem upotrebljava na kocnice .Kakve gume su dozvoljene i pod kojim uslovima su hidrauligi demferi poseduje ima li auto abs sistem i mnogo vecu tehniku da bi dobio dozvolu za voznju na ulicu OD 250 km.Ne moze svi auti da se prepariraju na jednostavni nacin jer je za svaki ugradei deo potrebna dozvola abm.TAKVI AUTI SU SAMO ZA BOLESNOG VOZACA DA SE TRKA NA ULICU JER SE U S R B I J U MALO GINE .Vozim sriu auta koji ima 612 ks original ali nije u pitanju brzina vec uzivati u voznju bez poena i kazni vozim tacno 51 godinu i prosao sam milione kilometara ali za 250 km vazan je pamet