Jedna dobra i jedna loša vest za sve one koji vole Golf - može da bude brži od Poršea, ali to košta
Golf, koji važi za omiljeni automobil Balkanaca, teško se nosi sa mlađim rivalima, međutim, Folksvagen se trudi da ga održi konkurentnim, i to sa svojom R verzijom.
Poslednja u nizu je HGP-Turbo koja za 14.500 evra modifikuje motor tako da učini Golf R bržim od Poršea.
Golf sedme generacije, turbobenzinac, razvija 310 KS, što je trenutno daleko od konkurencije. Međutim, sa HGP-Turbo modifikacijom raspolaže sa impresivnih 480 KS pri 6.300 obrtaja i 615 Nm pri 4.500 obrataja. To je 170 KS i 215 Nm više i to omogućava Golfu ubrzanje 0-100 km/h za 3,2 sekund, odnosno do 200 km/h za 10,8 sekundi.
Maksimalna brzina tog Golfa R je 270 km/h.
Modifikacija motora košta 9.900 evra, uz dodatnih 1.700 za montažu. Postoji mogućnost i prilagođavanja menjača, 1.800 evra manuelni, a za 2.900 sedmobrzinski.
Početna cena Golfa R u Nemačkoj je 45.000 evra.
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
vasic
Ovde nije vazna brzina vec koju tehniku poseduje taj auto .Prvo kakav sistem upotrebljava na kocnice .Kakve gume su dozvoljene i pod kojim uslovima su hidrauligi demferi poseduje ima li auto abs sistem i mnogo vecu tehniku da bi dobio dozvolu za voznju na ulicu OD 250 km.Ne moze svi auti da se prepariraju na jednostavni nacin jer je za svaki ugradei deo potrebna dozvola abm.TAKVI AUTI SU SAMO ZA BOLESNOG VOZACA DA SE TRKA NA ULICU JER SE U S R B I J U MALO GINE .Vozim sriu auta koji ima 612 ks original ali nije u pitanju brzina vec uzivati u voznju bez poena i kazni vozim tacno 51 godinu i prosao sam milione kilometara ali za 250 km vazan je pamet
Podelite komentar