Jedna dobra i jedna loša vest za sve one koji vole Golf - može da bude brži od Poršea, ali to košta

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • vasic

    03. jun 2019 | 21:47

    Ovde nije vazna brzina vec koju tehniku poseduje taj auto .Prvo kakav sistem upotrebljava na kocnice .Kakve gume su dozvoljene i pod kojim uslovima su hidrauligi demferi poseduje ima li auto abs sistem i mnogo vecu tehniku da bi dobio dozvolu za voznju na ulicu OD 250 km.Ne moze svi auti da se prepariraju na jednostavni nacin jer je za svaki ugradei deo potrebna dozvola abm.TAKVI AUTI SU SAMO ZA BOLESNOG VOZACA DA SE TRKA NA ULICU JER SE U S R B I J U MALO GINE .Vozim sriu auta koji ima 612 ks original ali nije u pitanju brzina vec uzivati u voznju bez poena i kazni vozim tacno 51 godinu i prosao sam milione kilometara ali za 250 km vazan je pamet