Pet razloga zašto auto-industrija posustaje i sve više koči

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • bane

    09. jun 2019 | 12:17

    Bravo za komentar,još malo neće imati kome da prodaju.

  • Boki

    09. jun 2019 | 10:31

    Najveći uticaj i dalje ima naftna industrija. Alternativna goriva su bolje rešenje od stvaranja nemogućih filtera za izduvne gasove naftih derivata. Umesto da se pritisnu proizvođači goriva, pritiskaju se proizvodači automobila koji nisu mađioničari i uradili su maksilamalno koliko su mogli, dok se sastav goriva ne menja decenijama.

  • Strahinja

    09. jun 2019 | 10:29

    Ako cete iskreno sad cu vam reci. Sve je vise siromastva. Srednji sloj ljudi nestaje a oni bogati postaju sve bogatiji, a srednji sloj sve siromasniji. Bogati alavi, pa im sve malo i hoce jos jos, zato posustaje prodaja.