Influenseri mu se popeli na glavu, pa im umesto besplatno, sladoled naplaćuje duplo

Vlasnik poznatog kamiona u kojem prodaje sladoled odlučio je da stane na kraj influenserima koji traže besplatan sladoled u zamenu za promociju na Instagramu

Mnogi influenseri traže besplatne proizvode ili usluge u zamenu za njihov "uticaj“ na društvenim mrežama, a poplavom sve većeg broja takvih osoba i sve većih zahteva za nečim besplatnim, kod mnogih raste i odbojnost prema takvim osobama.

Ogorčeni vlasnik poznatog kamiona u kojem prodaje sladoled Džo Niči odlučio je da stane na kraj influenserima koji traže besplatan sladoled u zamenu za promociju na Instagramu, prenosi Večernji list.

 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Mr. “You Can’t See Me” ...sees me?!? Ah the irony. Thanks for the post @johncena

Објава коју дели CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) дана

Influenseri su mu se "popeli na vrh glave“ te je Niči odlučio da napravi potez koji je postao pravi viralni hit na Redditu – postavio je znak u svom kamionu na kojem piše da "influenseri plaćaju dvostruku cenu“.

Iskoristio je ovaj put i on moć društvenih mreža i svojih profila pa je na njima objavio fotografiju s tim natpisom. Uskoro je njegova objava postala viralna.

- Sada je i zvanično. Zaista nas nije briga jesi li influenser i koliko imaš pratilaca na svojim profilima. Nikada ti nećemo dati besplatan sladoled u zamenu za objavu posta na Instagramu. Rič je o sladoledu čija je cena samo četiri dolara… Dobro, za vas je od sada osam  #InfluencersAreGross“ - napisao je.

Čini se da je kap koja je prelila čašu bio prošlonedeljni zahtev da snabde sladoledom oko 300 zvaničnika na jednom događaju u zamenu za objavu na društvenim mrežama i "promociju“.

Niči je osnovao firmu CVT sa svojom suprugom 2012. godine, a razume i ironiju toga da je zbog svog postupka postao hit upravo na tim društvenim mrežama od kojih mu se diže kosa na glavi.

VIDEO: Brkati šmeker svetskog glasa od sladoleda pravi magiju:

(Telegraf Biznis/Večernji list)

Tagovi: Cena, društvene mreže, influenseri, promocija, Sladoled

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata