Influenseri mu se popeli na glavu, pa im umesto besplatno, sladoled naplaćuje duplo
Mnogi influenseri traže besplatne proizvode ili usluge u zamenu za njihov "uticaj“ na društvenim mrežama, a poplavom sve većeg broja takvih osoba i sve većih zahteva za nečim besplatnim, kod mnogih raste i odbojnost prema takvim osobama.
Ogorčeni vlasnik poznatog kamiona u kojem prodaje sladoled Džo Niči odlučio je da stane na kraj influenserima koji traže besplatan sladoled u zamenu za promociju na Instagramu, prenosi Večernji list.
Mr. “You Can’t See Me” ...sees me?!? Ah the irony. Thanks for the post @johncenaОбјава коју дели CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) данаПогледајте ову објаву у апликацији Instagram
Influenseri su mu se "popeli na vrh glave“ te je Niči odlučio da napravi potez koji je postao pravi viralni hit na Redditu – postavio je znak u svom kamionu na kojem piše da "influenseri plaćaju dvostruku cenu“.
Iskoristio je ovaj put i on moć društvenih mreža i svojih profila pa je na njima objavio fotografiju s tim natpisom. Uskoro je njegova objava postala viralna.
- Sada je i zvanično. Zaista nas nije briga jesi li influenser i koliko imaš pratilaca na svojim profilima. Nikada ti nećemo dati besplatan sladoled u zamenu za objavu posta na Instagramu. Rič je o sladoledu čija je cena samo četiri dolara… Dobro, za vas je od sada osam #InfluencersAreGross“ - napisao je.
Čini se da je kap koja je prelila čašu bio prošlonedeljni zahtev da snabde sladoledom oko 300 zvaničnika na jednom događaju u zamenu za objavu na društvenim mrežama i "promociju“.
Niči je osnovao firmu CVT sa svojom suprugom 2012. godine, a razume i ironiju toga da je zbog svog postupka postao hit upravo na tim društvenim mrežama od kojih mu se diže kosa na glavi.
VIDEO: Brkati šmeker svetskog glasa od sladoleda pravi magiju:
(Telegraf Biznis/Večernji list)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.