Stao kragujevački "fića", radnici na 65 odsto plate, a onda na posao "po potrebi"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
BN
FIAT 500 L vrh vozilo🚩🚩🚩
Ja
Radnici fijata, šta se zapravo dešava dole u fabrici, el fijat napušta ili ne.
Boris
Fiat je na žalost propao od 2000.te godine i početkom prodaje Stila ( kojeg jako volim i vozim). Prave jedan isti model po 7 godina, dok recimo Astra i Golf izadju dva nova modela, da ne pričam o Hundai-ju itd. Fiat Croma nova, takodje propast. Da Fiat nema dobar "D" segment još od Maree, mada i ona je više C segment, to je neverovatno. Hednom rečju- LENŠTINE, koje su ukaljali ime i tradiciju nekada glavnog euro giganta