• 11
 ≫ 

Propao pokušaj prodaje Jat Tehnike - niko se nije javio

 ≫ 

Ni ovoga puta niko se nije javio

  • 11

Pokušaj prodaje Jat Tehnike nije uspeo. Do isteka propisanog roka koji je bio juče, nije dostavljena nijedna prijava za učešće u postupku.

- Postupak javnog prikupljanja ponuda sa javnim nadmetanjem radi prodaje kapitala subjekta privatizacije Jat Tehnika, proglašava se neuspešnim - navode iz Ministarstva privrede.

Javnim pozivom bilo je određeno da zainteresovana lica mogu podneti prijave za učešće u postupku najkasnije do 31. jula 2019. godine do 15:00 časova. Juče je održana sednica Кomisije za sprovođenje postupka javnog prikupljanja ponuda, na kojoj je jednoglasno konstatovano da do isteka propisanog roka nije dostavljena nijedna prijava za učešće u postupku.

Početna cena na javnom nadmetanju bila je 20.498.762 evra.

Jat tehnika je preduzeće u vlasništvu države koje se odvojilo od JAT-a 2006. godine. Kompanija za održavanje i popravku letelica trebalo je, prema najavama već da nađe kupca. Iako je vrednost kompanije svojevremeno procenjivana na 100 do 200 miliona evra, na tender za privatizaciju 2008. godine nije se javio niko.

Svojevremeno, za kupca Jat tehnike konkurisao je i arapski fond Mubadala i to preko švajcarske firme SR tehniks servises u kojoj je imala većinski udeo.

U međuvremenu Mubadala je prodala većinski paket u SRT kineskoj kompaniji HNA Aviation

(Telegraf Biznis)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Čiča

    2. avgust 2019 | 10:44

    Evo ja ću. Za tri €. Može. Kao Kole.

  • Ima

    2. avgust 2019 | 10:41

    Li nešto u Srbiji što vredi...? Sve prodajete u bescenje kao da vaša deca ovde neće živeti!!

  • Sasa

    2. avgust 2019 | 13:02

    Ko da kupi hangare kad više nema ko da radi u njima? Svi otišli preko zbog loših plata. Da bi jedam mehanicar mogao da radi na avionu treba MINIMUM 2 godine treninga i prakse. Ostala samo deca iz škole bez papira.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>