Jedinstveni šalter: Vrtić, katastar, dečiji dodatak, poreska, sav posao završićete na jednom mestu
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mako
Bravo.
Obecanje ludom radovanje
Zamisao je dobra i pozitivna kada se ovako lepo pročita ili ti neko objavi ... Ako bude povećan i broj operativaca koji će da obavljaju poslove onda će to biti za svaku pohvalu. Bojim se da na kraju samo budu ukinuta mnoga radna mesta, a poslovi na novom šalteru budu usporeni zbog više dokumentacije koju je potrebno obaviti... Nešto slično kao kada zovete moderan Call centar koji ima 2 operativca i mnogo linija za čekanje... To znači mnogo strpljenja u novim redovima za čekanje...
Mica
Ii nebih trebalo biti primljene dece preko reda, krvnog srodstva, poznanika, mita itd.