Mask: "Tesla" sledeće godine stiže u Srbiju

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vlasnik Model S

    24. septembar 2019 | 17:27

    @XXL: 1. Troše *mnogo* manje nego što ti aludiraš. Potrošnja je uporediva energiji potrebnoj da se proizvede, dostavi i proda onoliko benzina koliko bi ti bilo potrebno da prevezeš jednaku razdaljinu kao Tesla sa tom strujom. 2. Punjenje se uglavnom obavlja noću, kada električna mreža nije opterećena. 3. Za većinu je dovoljno onoliko snage za punjenje koliko vam je potrebno za, recimo, rernu ili jaču električnu kosilicu za travu, sa najobičnijom utičnicom.

  • XXL

    24. septembar 2019 | 14:48

    Hahaha kad stigne u Srbiju pa kad ih ukljuce da se pune, pola Srbije ce ostati bez struje:))))))))

  • M

    24. septembar 2019 | 14:29

    Kakove veze sa njim ima Slovacka