Robert Jahav: Tržište Srbije jedno od najinteresantnijih za ulaganje
Robert Jahav, generalni direktor za Srbiju tada je najavio da će ova kompanija nastaviti sa svojim investicijama u Srbiji i to obećanje je ispunio. Posle toga su još četiri šoping centra - dva u Beogradu, i po jedan u Pančevu i Inđiji postala deo BIG porodice. Ove godine je BIG kupio nove nekretnine i povećao površinu svojih lokacija u Srbiji na 130.000 metara kvadratnih. U narednim godinama u planu je proširenje i na druge gradove kako bi BIG postao prvo odredište za kupovinu, rečeno je na nedavno održanoj konferenciji „Dan retail profesionalaca“, koju je ova kompanija organizovala povodom najuspešnije godine decenijskog poslovanja. Ovaj događaj okupio je više od 70 predstavnika vodećih maloprodajnih lanaca.
„BIG Shopping Center ima dugoročne planove vezane za ovu zemlju, tu smo da bismo ostali, rasli i podržavali ne samo investiranjem nego i ogromnim znanjem, koje kao kompanija imamo u oblasti retaila širom sveta. Glavna poruka je jednostavna - samo zajedno možemo da napredujemo. To je osnovna formula kojom se rukovodi naš tim i sa kojom svaki dan predano radimo“, istakao je Robert Jahav, generalni direktor BIG CEE Srbija.
I posle decenije poslovanja u Srbiji, kako navode predstavnici ove kompanije, osnovni cilj ka kojem teže je da se svi kupci koji se opredele za kupovinu u okviru njihovih tržnih centara osete kao deo velike BIG porodice koja brine o njima.
- Svaki novi izgrađeni prostor posmatramo kao mesto gde ljudi borave, zadovoljavaju svoje potrebe, štede svoj novac jednako koliko i troše. Želimo da kad pomisle na kupovinu pomisle na BIG, jer ih cenimo u svakom trenutku - naveo je Jahav.
Predstavljajući rezultate dosadašnjeg rada kompanije BIG u Srbiji, Jahav je rekao da je tržište Srbije jedno od najinteresantnijih za ulaganje, te da ovu zemlju smatra regionalnim centrom i dobrim jezgrom koje postaje lider za ceo Balkan.
BIG kao sinonim za šoping destinaciju
BIG centri se, trenutno, mogu naći u četiri grada i pet lokacija u Srbiji – dva u Beogradu, i po jedan centar u Novom Sadu, Pančevu i Inđiji.
- U narednim godinama mreža BIG centara biće proširena i na druge gradove, čime ćemo ispuniti našu misiju - da BIG robna marka postane sinonim za šoping destinaciju - ističe Jahav.
- Naše investicije u Srbiji rastu, svakih nekoliko meseci nešto novo uradimo, sagradimo, kupimo, proširimo ili krenemo u neku kooperaciju. Moje prognoze su da će šoping centar u Rakovici oko koga već ima investicija, rasti i dostići naše najviše standarde. To je jedna izvanredna lokacija koja će biti jedna od dominatnih u Beogradu. Maloprodaja se menja, i moramo da se prilagodimo promeni, da budemo deo toga. Ima mnogo ideja i mnogo načina da se to uradi - objasnio je Jahov.
Predstavnici kompanije BIG istakli su i da je u sklopu kompleksa BIG FASHION PARK koji se nalazi odmah uz BIG Fashion tržni centar u Višnjickoj ulici u toku gradnja 1.100 stambenih jedinica i više od 2.000 parking mesta. Pored toga, gradi se i poslovni centar koji će američka kompanija NCR koristiti kao svoj glavni kampus u Srbiji.
Podrška za mlade koji su marginalizovani
Za BIG je društveno odgovorno poslovanje fokus koji stalno razvijamo i unapređujemo. Naš rad usmerili smo ka mladima koji su marginalizovani i koji će bez podrške društvene zajednice teško prebroditi izazove u kojima su se našli. U tome zajedno sarađujemo sa Ambasadom Izraela i nastavljamo još više u narednoj godini sa ciljem da pomognemo lokalnoj zajednici koja je naš sjajan partner.
- Ove godine smo iskoračili iz oblasti tržnih centara u stambeni i kancelarijski prostor, dok u narednom periodu slede i druge kategorije iz oblasti nekretnina. Na strani maloprodaje želimo dramatično da rastemo svuda u Srbiji - naveo je Jahav.
Ističući da je prva i najvažnija stvar ove kompanije prodajna ponuda koja mora biti raznolika i prilagođena onom što potrošači žele, Jahav je najavio i dolazak brenda Decathlon koji će 12. decembra otvoriti svoju prvu radnju u Srbiji, upravo u sklopu BIG FASHION-a.
- Decathlon je odlučio da njihov objekat bude na samom ćošku šoping dela, da ima dva sprata, i to je jedna izvanredna sinergija. Dolazak Decathlona je za nas važan trenutak, jer ćemo imati u ponudi nešto što niko drugi nema. Ono što ga čini jedinstvenim jeste njegova inovacija u koncepciji i proizvodnji proizvoda sa neverovatnom cenom i kvalitetom - najavio je Jahav.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Pera
Nas predsednik se zalaze za renome nase zemlje i bice nam blagostanje za 79 godina
Podelite komentar