Upravo su isplivale cifre koje pokazuju pravo stanje: Kuda se to kotrljaju auto-giganti?!
Dve kompanije saopštile su da je globalno usporavanje pogodilo automobilsku industriju, što je dovelo do katastrofalnih poslovnih rezultata
Kompanije koje su među najvećim dobavljačima automobila, Continental i Osram planiraju veća smanjenja troškova nakon što su upravo prijavili slabije rezultate.
Potražnja u Kini, najvećem svetskom automobilskom tržištu, pada već 15 meseci zaredom, dok su proizvođači automobila pod pritiskom da ulažu u čistije i samovozeće tehnologije.
BMW, Dajmler i Folksvagen objavili su planove smanjenja troškova zbog pada industrije u Nemačakoj. Japanska kompanija Nisan prijavila je pad zarade od čak 70%.
- Osram ne očekuje da se globalna proizvodnja automobila oporavi u kratkom roku - rekao je proizvođač farova i drugih komponenti, otkrivajući planove za smanjenje od 220 miliona evra (242 miliona dolara) troškova između 2017. i 2021. godine.
Takođe će se smanjiti 800 radnih mesta u Nemačkoj.
Dodali su i da će poslovne ciljeve ostvariti dve godine kasnije nego što su planirali. A imali su minus od 343 miliona evra. Godinu ranije poslovali su s neto dobiti od 188 miliona evra.
I proizvođač guma Continental saopštio je da je zabeležio slabe poslovne rezultate u trećem tromesečju, iskazanim u padu operativne dobiti za 20 odsto. Stoga, takođe razmatraju mogućnost smanjenja broja radnika.
Video: Svet i Evropa su gladni automobilskih guma, a Japanci će ih hraniti iz Srbije
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić: Potpisaćemo sa SAD značajan energetski ugovor sledeće srede
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Patrik
Ubise ih kinezi sa jeftinim proizvodima!
Podelite komentar