Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ljubiša
Pa,zato što nam je onda,(kad plaćamo zlatom) S400 mnogo jeftiniji.
Nije nego
Porasla je privreda, pa balans mora da se napravi, odnosno ravnoteza u tokovima novca i količini robe. Zlatna poluga je samo novcanica velike denominacije, a porast privrede je problematican jer je u pitanju inostrani kapital pa se dobit odliva. Ako dodje do smanjenja proizvodnje, doci ce do povlacenja novca ili inflacije, a tada je zlatna poluga samo kamenčina. Najveci nacionalni kapital je domaca drzavna fabrika, prirodna bogatstva i infrastruktura. Trenutno to su rudnici ( Kosovo i nesto u "Srbiji"), namenska industrija i plovni put Dunav. Drzava pokusava da sve to razvije sa putnom mrezom ( privid ), a na lokalu, prihode od fabrika zamenila je naplata parkinga. Zato je i bio dozvoljen uvoz automobila, proizvoda za kojim su realne potrebe mnogo manje.
dusman
zasto evro nije pao??