Od Beograda do Vrnjačke banje za sat i po: Šta novi koridor donosi meštanima
Moravskim koridorom od Beograda do Vrnjačke Banje stizaće se za sat i po vremena. Skratiće se i put do Kragujevca, zahvaljujući petlji u selu Vrbi. Na deonici dugoj 25 kilometara od Kraljeva do Vrnjačke Banje biće isključenja i na Kamiđori i u selu Vrnjci.
Meštani duž Morave, od Vrnjačke Banje do Kraljeva, čekaju da ih auto-put približi gradovima, ali i da ukroti reku.
- Nama će značiti puno zato što je ovaj kraj poslednjih nekoliko decenija imao velikih problema zbog Morave. Sada sa ovim novim nasipom koji će doći uz auto-p-put mislim da će taj problem biti rešen - navodi Dejan Ćilerđić iz Gračca kod Vrnjačke Banje.
Dušan Miletić iz Podunavca navodi da je koridor nedostajao ovom kraju, jer je, kako kaže, postojeći put previše opterećen.
U vrnjačkoj dolini Morave radi i oko 50 malih privrednika. U lokalnoj samoupravi uveravaju da ih nova saobraćajnica neće odvojiti od tog turističkog mesta, jer će na svaka dva kilometra biti podvožnjak za šlepere.
- Auto-put neće smetati privrednicima, ako neće oni mogu da koriste magistralu, normalno kao svuda po Srbiji - navodi Zoran Kočarinac iz Gračca
Gradonačelnik Kraljeva Predrag Terzić očekuje da će auto-put trasirati buduće dobre turističke godine u ovom kraju.
- Otvaranjem aerodrome 'Morava' u Lađevcima i gradnjom auto-puta mi ćemo konačno postati pravi centar Srbije - ocenjuje Terzić.
Video: Koridor 11 od Obrenovca do Surčina iz vazduha
(Telegraf Biznis/RTS)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
pajtic67
Trasa je katastrofalna, van svake pameti i logike, posebno na relaciji između Kruševca i Trstenika. Ovo ko je projektovao taj je neprijatelj ove regije i ove države. U širokom luku zaobilaze jedno prometno i turističko mesto Stopanju kaja je glavni centar i raskrsnica puteva ovig kraja. Neverovatno je to da put ide levom stranom(gledano od Pojata do Kruševca) do sela Koševa pa posle odmah naglo bez ikikvog razloga prelazi na levu obalu ka V. Drenovi, tako remeteći prirodna i logična kretanja ljudi i robe ovog kraja. Ne obazire se ''projektant'' ni na to da je sa desne obale pruga i glavna magistrala kao i cela Župa sa Kopaonikom koji vape za silaskom na Moravu kod Stopanje. jedno opšte ludilo i bezpotrebni mostovi a glavnog mosta između Stopanje i Drenove nema...eee Srbijo jadna li si!!!
Podelite komentar
Dg Bg
Mnogo mi je drago zbog ovoga.Napokon se Srbija razvija na pravi nacin i decentralizuje. Bravo za vlast,napokon nas sreca pogledala da imamo ljude na vlasti koji vole i grade Srbiju .
Podelite komentar