Prodavnice po najvišim standardima
Kraj kalendarske godine nikada nije samo rezimiranje poslovnih rezultata. To je pre svega period u godini kada planirate nove projekte i postavljate jasne ciljeve za narednu godinu. Zadovoljni smo postignutim rezultatima u ovoj godini. U Srbiji imamo jasnu viziju rasta i samo u tekućoj godini otvorili smo 24 radnje u šest gradova. Ub i Leskovac su dobili svoje Maxi supermarkete, a za narednu godinu planirano je dodatno širenje maloprodajne mreže.
- Da li ćete sledeće godine da širite svoje radnje?
Ekspanzija će nam u narednoj godini doneti nove prodavnice, nove gradove, ali i prvu specijalizovanu prodavnicu po novom konceptu. Ova prodavnica će se istaći kako širinom asortimana, tako i vizuelnim identitetom, uz zadržavanje fokusa na najvišim standardima usluge.
- Na koji način uspevate da odgovorite na zahteve kupaca?
Svakog dana se trudimo da kvalitetom proizvoda i usluge odgovorimo, ali i prevaziđemo očekivanja kupaca i na taj način gradimo njihove poverenje. U ovoj godini smo, između ostalog, uspešno implementirali zahteve i sertifikovali IFS Logistics standard (International Featured Standard), koji potvrđuje našu posvećenost kvalitetu i bezbednosti proizvoda, kao imperativu u poslovanju.
- Kvalitet, saradnja sa domaćim proizvođačima i zdraviji izbori su bili nešto na čemu ste bazirali vaš odnos sa kupcima, da li ćete nastaviti tim putem?
Ove godine su u Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama osvanuli prvi PREMIA proizvodi sa Nutri Score sistemom obeležavanja, a do polovine naredne godine veliki deo asortimana robne marke biće na ovaj način dodatno nutritivno obeležen. Zahvaljujući ovom „nutritivnom semaforu“ kupcima će biti olakšan zdraviji izbor i na taj način će jednostavnije moći da se hrane u skladu sa ličnim nutritivnim potrebama. Ponosni smo što kao internacionalni lanac donosimo na tržište i visoke standarde u oblasti zaštite životne sredine i održivog poslovanja. Uvodimo inovacije u svaki aspekt društveno odgovornog poslovanja i to na održiv način, od brige za zaposlene, strogo kontrolisane proizvodnje svih artikala, do energetske efikasnosti, upravljanja viškovima hrane, održivosti robnih marki i promocije zdravije ishrane kako među kolegama, tako i među kupcima. Briga o prirodi je sastavni deo našeg poslovanja i veoma smo posvećeni borbi protiv plastike, ali i merama uštede električne energije i reciklaži.
- Vaša saradnja sa Bankom hrane je prepoznata u javnosti, kakvi su planovi za nastavak aktivnosti?
Delez Srbija je ostala najveći donator hrane na tržištu, o čemu svedoči podatak da na godišnjem nivou doniramo više od 1200 tona hrane. Sarađujemo sa više od 70 humanitarnih organizacija, svakodnevno doniramo voće i povrće ka više od 9.000 krajnjih korisnika. Princip donacija ove godine je podignut na nivo digitalne platforme koja će još bolje odgovoriti na potrebe humanitarnih organizacija i zahvaljujući kojoj ćemo na godišnjem nivou moći da doniramo i veće količine hrane. Platforma će početi sa radom u drugom kvartalu naredne godine.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.