Večerate u Švedskoj, sednete na voz, naspavate se i do jutra ste već u Londonu

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika eskadrila
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    19. januar 2020 | 09:23

    Ih, onda mi do CG (do Bara) mora budemo za 4 sata!

  • Bojan

    18. januar 2020 | 14:20

    Baba Smiljo procitaj tekst do kraja.

  • Kostadin

    18. januar 2020 | 10:40

    Voz bi napustio stanicu u Prokopu u 19:40 sati, pokupio promrzle putnike u Batajnici u 20:40, a onda posle neprospavane noći u 6 sati ujutru nestalo bi 10 hiljada infrastrukturnih somića. I tako svaki dan u proteklih 50 godina.