• 6

"Pitanje o zabrani rada nedeljom je mnogo kompleksnije nego što mislimo"

Potrebno je uraditi detaljnu analizu tržišta, jer su se navike potrošača dosta promenile u poslednje dve godine

  • 6
Prodavci imaju zadatak da ovladaju novim veštinama

Foto: Pixabay

Tema „Rad nedeljom“ sve je aktuelnija. CEPS (Centar za informisanje i edukaciju potrošača Srbije) smatra da je važno uraditi detaljnu analizu pre donošenja bilo kakve odluke, kako ona ne bi bila ishitrena, već da bude utemeljena na racionalnom pristupu. Analiza koja obuhvata poštovanja radnika na prvom mestu, ali i tržišta, potrošača i poslodavaca.

Situacija na tržištu se u poslednje dve godine, od kad se ova tema pojavila, znatno promenila, pa su i navike potrošača drugačije. Zato se samo detaljnom analizom, kao što je i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija istaklo, može steći jasna slika i doneti odluka koja će poštovati sve učesnike u ovoj situaciji.

Video: Radna nedelja od 4 dana - prednosti i mane

(Telegraf Biznis/CEPS)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Nemanja

    23. januar 2020 | 14:58

    Jednostavno, zabrani se rad nedeljom i to je to! Kako su se ljudi navikli da brze pošte ne vrše isporuku subotom, tako će se i navići da ništa ne radi nedeljom!

  • Boki

    23. januar 2020 | 15:15

    Kako je u inostranstvu? Iskopirajte sistem, šta tu ima da se analizira. Našima u Norveškoj ne smeta što za vikend ništa ne radi, a ovde smeta...

  • Dora

    23. januar 2020 | 15:32

    Koje analize? Propisati zakon I cao. Niko ne gubi samo menjamo navike.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>