• 5

Gejts je upravo kupio svoj prvi električni automobil, ali ne marke Tesla: Evo šta mu je poručio Mask

Osnivač Majkrosofta kaže da su električna vozila još uvek daleko iza benzinaca i dizelaša, ali je dodao da su putnički automobili "jedan od najboljih faktora" protiv zagađenja

  • 5

Ilon Mask ponovo dominira na Tviteru, a ovoga puta pažnju je privukla njegova burna reakcija na to što je Bil Gejts kupio električni model Taycan (Porše), a ne Teslino vozilo.

Osnivač Majkrosofta je ovu informaciju podelio u jutjub intervjuu Markesa Braunlija, a on ga je, između ostalog, pitao da prokomentariše napore koji se ulažu kako bi se usporile klimatske promene.

Gejts kaže da su električna vozila još uvek daleko iza benzinaca i dizelaša, ali je dodao da su putnički automobili "jedan od najboljih faktora" protiv zagađenja. Kao pozitivan primer u ovoj misiji naveo je kompaniju Tesla, ipak, nije kupio njihov automobil.

- Moram da kažem da je auto vrlo skup, ali veoma kul. To je moj prvi električni automobil - izjavio je on. Poverenje koje je Gejts poklonio konkurentu, razočaralo je Ilona Maska.

Model Taycan Turbo košta 150,900 dolara u Americi, dok Turbo S košta 185,000. I Teslina vozila su poznata po visokim cenama, ali njihov čuveni Model 3, ipak može da se "pohvali" sa znatno nižom cenom: košta 39,490 dolara.

Ovo nije prvi put da Mask provocira milijardere na tviteru. Pre je pisao da je "Zakerbergovo (Fejsbuk) razumevanje veštačke inteligencije ograničeno".

Video: Audi predstavio „Teslu ubicu“, novi električni automobil

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Lea

    Dogorelo do nokata pa.sad i elektricni moze koji postoji odavno. Ljudi najgore zveri pakosne i priklete.

  • Ja64

    "Moram da kažem da je auto skup"....pa on odavno nama osećaj za novac.....

  • Boki

    Čak i bogati žive u zabludi da su automobili krivci za globalno zagrevanje i zagađenje. Imaju svoj udeo, ali on je mali, kao što i svoj udeo ima disanje vazduha nas i svih živih bića. Kada se ispostavi da nema bitan uticaj to će biti drugi kraj električnim vozilima. Jedan kraj je bio na početku prošlog veka kada su se takođe proizvodili neki električni modeli pa su ih klasični ipak bacili na marginu.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke