Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Srboljub

    19. februar 2020 | 22:51

    Posle nam prodaju “ Britanski“ auto i Nemački a sve Kinesko? Evropa više ništa ne pravi. Preprodavci, žive na brendu i istoriji. Kinezi su sada sile u proizvodnji svega! Nema više potrebe da Nemcima, Englezima i ostalim vaćarošima plaćate skupu preprodaju. Ww se proizvodi u Kini i Bmw i ko zna šta još? Samo lepe ime i prezime. EuropskaUnija????? Made in Kina?

  • Pravednik

    19. februar 2020 | 19:33

    Pa hoće sva gospoda da naplaćuju automobile kao da su ručne izrade iz Britanije, Nemačke, Italije, Francuske, a da guraju Kineske delove tri puta jeftinije.... Ala ste alavi rođaci, pa ovde profit probija stratosferu...