Pad Korone: 38% Amerikanaca ne bi naručilo to pivo zbog virusa
Širenje opasnog korona virusa koji dovodi do upale pluća i bronhitisa nije nikako išlo na ruku kompaniji koja proizvodi meksičko pivo Korona i to naravno, samo zato što ovo alkoholno piće i smrtonosni virus imaju isto ime.
Mada iz kompanije koja proizvodi pivo tvrde da ne posluju ništa gore, pojedina istraživanja pak pokazuju drugačije, piše CNN.
Naime, prema istraživanju PR agencije 5W, čak 38 odsto Amerikanaca ne bi "ni po koju cenu" kupilo pivo Korona, dok je njih 14 procenata navelo da ovu vrstu alkoholnog pića ne bi naručilo u javnosti.
U drugom istraživanju koje je radila kompanija "YouGov", namera potrošača da kupi Korona pivo nalazi se na najnižem nivou u poslednje dve godine.
Istraživanje je pokazalo i da su opale vrednosti Korone kada je reč o "omiljenosti" piva.
Iz kompanije, međutim, poručuju da ti izveštaji ne utiču na poslovanje kompanije, nazivajući dezinformacije o povezanosti korona virusa sa njihovim pivom samo "spletom nesrećnih okolnosti".
Video: Da li je ovo maska protiv korone za srpsko tržište?
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Branko
Toliko o inteligenciji Amerikanaca.
Podelite komentar
Chance
To su ti inteligentni Ameri 🤣🤣
Podelite komentar
Pera
Znaci tekilu sunrise ne smeju da piju uvece.
Podelite komentar