Prodavci kao psiholozi i detektivi: "Kupe salonke, iščupaju petu, pa nam kažu kako su loše izrađene"

Zaštita potrošača je na znatno boljem nivou nego pre, međutim, čini se da su za neke zakonske odredbe dobar paravan za "varanje". Kod nas, ali i u regionu, trgovci se neretko suočavaju sa, kako kažu, besramnim pokušajima kupaca da ih prevare i uzmu novac nazad, čak i kada nisu u pravu

Komentari

  • Fenix

    2. mart 2020 | 22:53

    Prvo mnogo smo postali loši ljudi, a drugo istina je da je roba loša. Ppoposle samo jednog nošenja puko mi je đon na čizmama i to na pola, sutra dan su mi ponudili iste na zamenu - iste pa da opet pukne, ne vratili su mi novac. Cipele posle drugog nošenja su se raspale, plišane i sav se pliš odlepio, obzirom da su salonke ( koje su u stvari jako neudobne, ali lepe) drugi put sam ih nosila nakon dve godine. Naravno bacila sam ih u đubre, ko da mi veruje da su u dve godine samo dva puta obuvene i raspale se. Eto, ima svega i svačega, ali i prodavci su pojedini bezobrazni baš kao i kupci.

    18
    0

    Podelite komentar

  • Viki

    2. mart 2020 | 19:40

    U Srbiji kupci nemaju nikakva prava. Garancije su samo da navuku kupce. Dobiti zamenu ili novac je nemoguca misija narocito za skuplje proizvode.

    66
    9

    Podelite komentar

    • 2. mart 2020 | 22:19

      vuk

      @Viki

      Ako je reklamacija osnovana naravno da ćete dobiti povrat novca ili zamenu, E sad sto vi sve živo reklamirate i hoćete povrat novca i smatrate da imate sva prava ovog svega jer ste kupci,E pa malo morgen

      11
      18

      Podelite komentar

    • 2. mart 2020 | 22:36

      Zakon

      @Viki

      Nije tačno... Sve ovo se dešava i kod nas... Ne možete ni da zamislite čime se ljudi sve služe... A dal kad kupite auto ili stan možete da tražite da vam vrate pare jer vam se ipak ne svidja?! Ako nije u pitanju fabrička greška, prodavac NIJE dužan da vam vrati novac, upamtite to... Samo dobra volja prodavca i to ako proizvod može da se vrati u prodaju. Zovite bilo koju inspekciju i raspitajte se pre nego uletite u radnju i krenete da histerišete! Pozdrav!

      10
      17

      Podelite komentar

    • 2. mart 2020 | 23:23

      Mik

      @Viki

      U prodaji je često bofl roba i čak prljava iznošena roba kao npr. jakne i to u skupim radnjama. Prodaje se i bebi hrana sa isteklim rokom u supermarketima i sl.

      1
      0

      Podelite komentar

    • 3. mart 2020 | 17:27

      Djole

      @Viki

      Dok je Marko radio u Dormeu, kao glavni za reklamacije u Novom Sadu, jedino sa njim si mogao naci korektan dogovor u vezi reklamacije. Divan covek na divan nacin se dogovarao sa kupcima i sve resavao.Medjutim, Marko napustio Dormeo , kako sam cuo...e sad je druga prica. Tako je svugde, a ljudskost je neprocenjiva.

      2
      0

      Podelite komentar