UNIQA odgovorno u službi zdravlja
Odgovorno i posvećeno, UNIQA Srbija je sve poslovne aktivnosti podredila zajedničkoj borbi protiv širenja i posledica Korona virusa uz maksimalno poštovanje svih mera Vlade Republike Srbije i nadležnih zdravstvenih institucija.
U cilju najvišeg stepena zaštite zdravlja zaposlenih, klijenata, poslovnih partnera i svih članova zajednice u kojoj živimo i radimo, UNIQA je zbog vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, uz zadržanu stabilnosti poslovanja, a klijentima nastavak besprekornog servisa.
Uz imperativ očuvanja zdravlja stanovništva, UNIQA je klijentima omogućila usluge bez neposrednog kontakta, kroz online servise dostupne 24 časa dnevno i telefonske linije u Kontakt centru.
Pored prijave štete i isplate u najkraćem roku, svi UNIQA online i telefonski servisi omogućavaju klijentima da ostanu kod kuće i da jednostavno koriste usluge dostupne 24/7:
1. Zahtev za ponudu osiguranja na veb stranici uniqa.rs korišćenjem opcije „Želite ponudu?“, kao i putem imejla: info@uniqa.rs ili pozivanjem UNIQA kontakt centra na broj: 011/20 24 100. Polise dostavljamo imejlom ili poštom
2. Lični savetnik za osiguranje dostupan je putem mobilnog telefona dostupnog na stranici uniqa.rs u delu „Izaberi svog savetnika za osiguranje“ ili pozivom UNIQA broja u izabranom gradu.
3. Online kupovina 24/7 - naša UNIQA internet prodavnica radi 24h za kupovinu putnog osiguranja, pomoći na putu i osiguranja domaćinstva i nalazi se na veb stranici uniqa.rs
4. Sigurno online plaćanje faktura putem veb stranice uniqa.rs, bez provizije, plaćanje Master i Visa karticom
5. UNIQA Kontakt centar dostupan pozivom na broj:011/ 20 24 100, kao i putem Live Chat aplikacije na UNIQA vebsajtu ili imejlom: info@uniqa.rs.
6. MedUNIQA Kontakt centar za korisnike zdravstvenog osiguranja na broj telefona sa kartice, putem imejla: meduniqa@uniqa.rs ili putem online aplikacije na uniqa.rs
7. Online prijava šteta dostupna 24 časa na vebstranici uniqa.rs
8. Telefonska prijava šteta, pozivom na broj 011/20 24 100, kao i putem imejla: stete@uniqa.rs i info.stete.zivotno@uniqa.rs
9. Video - procena šteta, uz pomoć mobilnog telefona ili tableta tokom video poziva završava se procena štete na vozilu ili imovini i razmenjuje neophodna dokumentacija
10. Viber broj za korisnike putnog osiguranja za prijavu iznenadne bolesti ili nezgode u inostranstvu: +381 63 36 75 99, kao i Centar za pomoć na broj telefona + 381 11 36 36 955
Centar za pomoć na putu, dostupan u Srbiji i inostranstvu pozivom na broj: 011/36 36 960.
UNIQA ostaje odgovoran i pouzdan partner zajednice i u najtežim trenucima. U cilju maksimalne zaštite zdravlja, pozivamo klijente da koriste online i telefonske usluge kako bismo zajedno, do povratka na redovne aktivnosti savladali sve izazove, čuvajući sebe i svoje bližnje.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.