Emmezeta promenila ime! Sada je KUĆEZETA!
Da li ste primetili novo ime trgovinskog lanca Emmezeta? Emmezeta je sada Kućezeta! Jer, ima li bitnije poruke koju danas svako treba da pošalje od ostanka kod kuće? Teška vremena su nas sve pozvala na odgovornost i solidarnost, a Emmezeta, sada Kućezeta, svoju popularnost u Srbiji je iskoristila da građanke i građane podseti na najbitniju poruku u ova teška vremena - #ostanikodkuće.
U vreme kada se ceo svet zajedničkim snagama bori protiv virusa COVID-19, poznati trgovinski lanac za prodaju nameštaja, dekoracije i tehnike, odlučio se na hrabar potez da precrta „Emme“ – prvi deo svog prepoznatljivog logotipa – i zameni ga rečju „Kuće“ koja u ovim vremenima odiše herojstvom, pobedom i sigurnošću. Jer, naše kuće su sada mesta gde treba da budemo kako ne bismo ugrozili svoj život, živote svojih najbližih i celog stanovništva. Tako će od sada do konačne pobede, Kućezeta sa svih kanala na društvenim mrežama ovog poznatog brenda podsećati šta je u ovom trenutku najbitnije – biti kod kuće, biti siguran i zdrav i svojim primerom pokazati da je neophodno poštovanje uputstava koja stižu od nadležnih institucija, kako to čine i svi zaposleni kompanije Emmezeta.
Kako nam iz Emmezete poručuju - Kao brend koji skoro pet godina na srpskom tržištu, osećali smo kolektivnu odgovornost i potrebu da pomognemo podizanju svesti cele zajednice o značaju ostanka kod kuće kao sredstva u borbi protiv virusa COVID-19.
- Prepoznatljivost svog logotipa i brenda smo odlučili da iskoristimo da promovišemo svest da je ostajanje kod kuće najbolji način da sačuvamo sebe i druge. Želimo da damo podršku nadljudskim naporima lekara, medicinskog osoblja, vojnika, policajaca, vatrogasaca, svih zaposlenih u prehrambenim radnjama, apotekama i komunalnim službama, vozača, poštara, dostavljača i svih koji se trude za sve nas i nastavljaju sa radom kako bi sve funkcionisalo. Oni su naši heroji i zato je zadatak svih nas da budemo kod kuće, budemo solidarni i odgovorni prema celom društvu – poručuju iz Emmezete u nadi da će ceo svet iz ove krize izaći najbrže moguće.
Trgovinski lanac Emmezeta je od 22. marta zatvorio svoje maloprodajne centre i webshop sa ciljem da zaštiti zdravlje svojih zaposlenih i kupaca. Zaposleni ove kompanije, kojima to opis posla dozvoljava, rade od svojih kuća, a Emmezeta je, kao i uvek, u kontaktu sa svojim kupcima preko društvenih mreža i info telefona.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.