Oporavak MSP tri meseca posle krize: Pokriće troškova i odlaganje narudžbina najveći problemi
Svaka druga firma, u proseku, veruje da su joj poslovni prihodi barem prepolovljeni
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Baš teško
"....Najugroženije delatnosti su turizam i ugostiteljstvo, gde je prodaja smanjena za 57 odsto, a profitabilnost za 63 procenta... " U malim kafićima i restoranima, uslužnim delatnostima, i jedno i drugo je smanjemo za 100%, pri tom zna se da su mart i april najjači meseci u godini, a nece se raditi ni maj, nakon toga dolaze jun, jul i avgust (odmori i smanjena potrošnja). Realno biće jako, jako teško za svakog ko ima zaposlene, kiriju, i sve ostale troškove na ledjima.