Top 3 kompanije koje su postale pravi hit u doba korone
Tokom pandemije i mera izolacije koje su svi zagovarali većina populacije koja koristi kozmetiku nije imala potrebu za šminkom, ili je prosto želela da odmori svoje lice.
Samim tim, prodaja preparata za ulepšavanje je opala za 14 odsto, ali je zato prodaja kozmetike za negu kože porasla je za 11 odsto, navodi NDA, firma za istraživanje tržišta koja prati trendove potrošača.
Nekoliko kozmetičkih kompanija ostvarilo je pravi porast prodaje otkako je svetom zavladala pandemija korona virusa.
TULA Skincare je kompanija koja je uprkos pandemiji uzrokovanoj koronavirusom zabeležila rekordnu prodaju u aprilu ove godine. Time je postigla porast od fantastičnih 400 odsto u odnosu na prethodnu godinu i ostvarila najveću dobit u svojoj šestogodišnoj istoriji.
Izvršna direktorka kompanije, Savanah Sačs, navela je da su uvideli veliku potražnju u celom svetu, a ona smatra da je to zbog toga što većina stanovištva vreme provodi kod kuće i svi žele više da ulažu u lepotu i zdravlje, pogotovo u lepotu kože.
Kompanija je osnovana 2014. godine i ubrzo je stekla popularnost zbog sastojaka koje koriste pri proizvodnji svojih proizvoda. Oni su uglavnom bez toksičnih hemikalija, bez parabena i sulfata što je izrazito važno za kvalitetne proizvode i kvalitetnu negu kože.
Biossance proizvodi liniju preparata za negu kože i stekla je masovnu popularnost svojim proizvodima na bazi biljnih sastojaka. U proteklih 30 dana, kompanija saopštava da je njihova Instagram stranica stekla više od 22.000 novih pratilaca.
Još jedna kultna linija za negu kože takođe je zabeležila eksplozivan rast putem društvenih mreža, dobivši 62.000 novih Instagram pratilaca u aprilu. U pitanju je Drunk Elephant.
Video: Ako želite da budete lepi i zdravi, ove devojke imaju idealne preparate za vas
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.