Odvažite se: Pokažite svoju ideju, razvijajte startap uz pomoć velike domaće kompanije. Rok curi
Za mnoge pokretanje kompanije usred globalne ekonomske krize je poslednja stvar o kojoj misle. Ali to možda i nije tako luda ideja. Prema rečima poznatih preduzetnika i investitora, sada je možda i najbolje vreme da se razmišlja o novom poduhvatu.
Čak je i istorija na strani preduzetnika koji grade posao u vreme nevolja. Mnoge danas uspešne kompanije, rođene su teškim vremenima. Upravo ovo vreme moglo bi, prema prognozama, da otvori put za nove tehnološke poduhvate usredsređene na zdravstvo i medicinu, na primer.
Dodatno, sve više je pojedinaca koji žele da "naprave nešto važno". A, mnogi i dalje rade od kuće, tako je da savršeno vreme za to.
Odakle početi?
Osnova svake startap kompanije jeste inovativna ideja. Ali da li ste se ikada zapitali koliko je kompleksan put od rađanja ideje do njenog ostvarenja? I kako uopšte znati da li je ideja vredna realizacije?
Ono što je izvesno jeste da ste na dobrom putu ukoliko se niko ne bavi onime što ste vi smislili. Osim toga, jedan od najboljih pokazatelja da je vaša ideja dobra je onda kada ljudi, nakon što čuju vašu ideju, pitaju zašto se niko toga do sada nije setio.
Međutim, nije uvek nužno da odlična ideja bude i jedinstvena. Mnogi uspešni biznisi su bazirani na starim, ali unapređenim idejama. Zato ne brinite ukoliko shvatite da se neko pre vas dosetio nečega, već se potrudite da se vaša ideja izdvoji od drugih bilo po novom načinu funkcionisanja, unapređenim karakteristikama, ili nekoj drugoj novini.
Ukoliko vaša ideja rešava neki problem, vrlo je verovatno da je vredna realizacije. Znaćete da imate dobru ideju onda kada shvatite da ste uočili problem na tržištu koji niko do sada nije i da imate rešenje za njega. Takođe, ukoliko vaša ideja rešava vrlo specifičan problem koji se odnosi samo na određenu grupu ljudi, možete biti na dobrom putu ka nečemu velikom.
Još jedan jednostavan način na koji možete saznati da li je vaša ideja vredna realizacije jeste da pitate ljude, pogotovo one koje ne poznajete, da li smatraju da je ideja dobra. Ovo nije tako teško kao što može delovati, samo zamolite svoje prijatelje da kontaktiraju svoje poznanike koji će dati mišljenje na temu. Ili kreirajte upitnik koji ćete proslediti nepoznatim ljudima na sličan način.
Dobićete vredno mišljenje nepristrasnih ljudi koje vam može pomoći pri odluci.
Ne treba, međutim, da isključite bliske osobe iz procesa donošenja odluke. Iako su nešto pristrasniji, ovi ljudi vas bolje poznaju i stoga i njihovo mišljenje može biti značajno.
Kada shvatite da imate vrednu ideju, vreme je da započnete sa njenom realizacijom. Jedan put može biti prijava za neki od inkubatora na našem tržištu.
Trenutno je u toku konkurs za Delta Biznis Inkubator, tromesečni program kompanije Delta Holding koji nudi podršku, znanje, konsultacije i mentorstvo stručnog tima iz Delte i njenih partnerskih kompanija tokom čitavog trajanja inkubatora, a za cilj ima pripremu vašeg tima i ideje za tržište i investitore.
Za ovaj Inkubator je tokom prethodne dve godine prijavljeno skoro 240 timova, a čak njih 11 je prošlo kroz program. Ove godine Inkubator je uveo nekoliko novina u svoj rad, a jedna od njih je i ta da oblasti startapa ne moraju biti samo one kojima se bavi kompanija Delta Holding, već ohrabruju sve one timove koji imaju ideju vrednu investicije da na sledećem linku saznaju više o samom program i prijave se na konkurs koji je otvoren do 31.5.2020. godine.
Video: U toku je 4. industrijska revolucija! Evo šta to znači
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Pedja
Jednostavno, sa ulozenih 3 mil. eura za godinu dana iznos se vrati 4.3 mil. eura bruto, s'time da je cena 43% niza od konkurencije..
Podelite komentar