Auto-industrija ovde vidi potencijal: Srbija najpoželjnija destinacija za ulaganje, i posle krize

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nenad
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Nenad

    22. maj 2020 | 22:49

    Pa samo se u Srbiji motaju kablovi za 300 eura i nigde vise u evropi

  • aaaaaa

    22. maj 2020 | 19:24

    Pa djesu sad njemci da nam dadnu da proizvodimo mercedes na električni pogon? Djesu? Neka nam dadnu evo ja ću prvi da radim u tu fabriku. Ali da dijelimo 70/30 za nas, to znači da nam plate budu dobre

  • ...

    22. maj 2020 | 14:02

    Jeftina radna snaga, a odlican strateski polozaj. Uz ista ulaganja kada je u pitanju fabrika, zasto placati radnika u Nemackoj 2500e, kada za taj novac ovde radi 5 ljudi.