Šta rade naše turističke agencije, ima li bankrota u Srbiji i da li domaći gosti mogu da pokriju BG
Počinje nova kampanja za Beograd

Foto: Pixabay
Polisa osiguranja pokriva sve troškove do proglašenja bolesti Covid 19, odnosno do te dijagnoze, podsetio je direktor Jute Aleksandar Seničić.
On je naveo da se o tome pisalo prethodnih dana, a mi vas podsećamo da smo prvi detaljno objasnili o čemu se tačno radi.
- O trošku države kasnije evenutalno može da se pokrije karantnin. Nećemo ostaviti nikoga naravno ko je životno ugrožen bez lečenja - naveo je gostujući na TV Pink .
S jedne strane privredna cela grana, a i način života postali su ugroženi, ističe Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Beograda-
- U ovakvim pandemijama, svako gleda da završi svoj posao. Što se tiče nas ovde, u turizmu, najveći devizni priliv je ostvarivao Beograd. I biće situacija specifična - navodi on i ističe da nije realno da će domaći turisti nadoknaditi godinu i sve ono što se gubi u turizmu.
Podsetio je da naša prestonica nema sezonu, niti more, ali može da šalje poruke i vrši promociju da ostajemo poželjna destinacija.
On je u tom smislu najavio i novu kampanju koja će nositi važnu poruku "bezbedan Beograd".
Seničić je dodao da nema situacije sada u kojoj turističke agencije ne mogu da posluju ili su bankrotirale, i da su počele polako sve da rade.
(Telegraf Biznis)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Palace
Pocele su da rade sa 20% zaposlenih. Ostali su zavrsili na ulici...
Podelite komentar