Stigli prvi rezultati: Prodaja u gigantu odeće u kojem se i vi oblačite se prepolovila
Prodaja H&M pala je za 50 odsto u drugom fiskalnom kvartalu
Švedski modni gigant H&M saopštio je da je prodaja u njenom drugom fiskalnom tromesečju pala za 50% u odnosu na prošlu godinu, što je manji pad nego što se očekivalo, jer su počele labavije mere oko koronavirusa na mnogim tržištima, a prodavnice su se počele ponovo da se otvaraju.
Prodaja u kvartalu koji je završen 31. maja pala je na 28,66 milijardi švedskih kruna (3,07 milijardi dolara). Analitičari su očekivali 27,7 milijardi kruna. Prodavac je rekao da je prodaja u lokalnim valutama takođe smanjena za 50% u odnosu na isti period prethodne godine.
Ukupna prodaja između 1. i 13. juna smanjena je za 30% u odnosu na isti period 2019. godine.
- Na razvoj prodaje tokom drugog tromjesečja ozbiljno je uticala situacija sa Covid-19 - kažu iz H&M-a.
- Na većini tržišta prodavnice su morale biti privremeno zatvorene, a sredinom aprila oko 80% prodavnica nije uopšte radilo -
Onlajn prodaja povećana je za 36 odsto.
Od kraja aprila H&M je započeo postepeno otvaranje prodavnica na mnogim tržištima. Ima oko 900 prodavnica, što predstavlja 18% od ukupno 5.058, koje su i dalje privremeno zatvorene.
Video: Šta je zapravo muškarcima u glavi kad se pomene šoping?
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Vujke
Ako im je opala,bas me briga.na akciji sve su mali brojevi ne znaju sta ce sa tim pa ajd da kao spuste cenu kao i svuda u boljim radnjama,a ovo sto ima brojeva je visoka cena za nasa primanja,i nista nije na akciji
Podelite komentar
Goa
Buvljak ?
Podelite komentar