• 0

2 miliona ljudi, među kojima ste i vi koriste ove proizvode: Za par godina biće potpuno drugačiji

Firma se takođe obavezala da će pomoći u prikupljanju i obradi plastične ambalaže

  • 0
sapun

Foto: Pixabay

Unilever planira u narednih nekoliko decenija da svih njegovih 70.000 proizvoda bude biorazgradivo. Otkriće i količinu ugljen dioksida koji se koristi za proizvodnju kao deo novih obaveza u borbi sa klimatskom krizom.

Proizvođač sapuna marki poput Dove, majoneza i sladoleda B&J predstavio je upravo planove za postizanje neto nulte emisije iz svojih proizvoda do 2039. godine. Kompanija je takođe saopštila da će uložiti milijardu evra (1,1 milijardi dolara) u fond za klimu i prirodu "koji će se baviti pošumljavanjem, zaštitom divljih životinja i očuvanjem vode".

- Dok se svet suočava sa pogubnim efektima pandemije, kao i ozbiljnim pitanjima nejednakosti, ne možemo dozvoliti da zaboravimo da je klimatska kriza i dalje pretnja za sve nas - rekao je izvršni direktor Unilevera Alan Jope. Da bi se zaštitili vodeni resursi, njegov cilj je da formula proizvoda bude biorazgradiva.

Trenutno, kompanija radi sa partnerima na proizvodnji alternativa. Više od 2,1 milijarde ljudi konzumira pitku vodu, a 40% svetskog stanovništva pogođeno je nedostatkom vode, prema Svetskoj banci. Unilever (UL) je prepoznao neprofitni CDP, koji upravlja globalnim sistemom otkrivanja ugljen dioksida, kao korporativni lider u transparentnosti i performansama u oblasti životne sredine. Gigant robe široke potrošnje postavio je svoj prvi klimatski cilj 2010. godine, kada se obavezao da prepolovi emisije gasova sa efektom staklene bašte do 2030. godine.

Sada ide dalje i ima za cilj da u potpunosti ukloni emisije iz svih svojih proizvoda do 2039. godine, od nabavke materijala do mesta prodaje. Dobavljači će morati da obelodane intenzitet tog gasa u robama i uslugama koje pružaju, tako da Unilever može da objavi koliko gasa je ispušteno u procesu proizvodnje i da prikaže to kupcima.

Brojne velike svetske kompanije od nemačke industrijske kompanije TKAMI do tehnološkog giganta Majkrosoft obavezale su se da će svoje poslovanje uskladiti sa ciljevima klimatskog sporazuma. Ali malo je onih koji su otišli ​​daleko kao Unilever, koji kaže da 2 milijarde ljudi koristi njegove proizvode svaki dan.

Kompanija je takođe saopštila da će sarađivati sa malim poljoprivrednicima kako bi se uspostavilo i čuvalo zdravlje tla, vode i sl.

Prošle godine Unilever i Nestle obavezali su se da će smanjiti upotrebu plastične ambalaže, koja je glavni zagađivač okeana i izvora vode. Nestle je rekao da je voljan da potroši više od 2 milijarde dolara da bi stvorio tržište za reciklirani materijal pogodan za pakovanje hrane. Obe kompanije su učestvovale u inicijativi Loop koja ima za cilj da ukloni plastiku za jednokratnu upotrebu.

Video: Smrt zvana plastična kesa: U čemu vi nosite namirnice?

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke