• 2

Radikalna odluka: Koka Kola stopira oglašavanje na društvenim mrežama zbog rasizma

I drugi brendovi su počeli da "bojkotuju" popularne platforme, zbog načina na koji plasiraju rasistički sadržaj

  • 2
Coca Cola

Foto: Shutterstock

Coca-Cola, glavna sila u globalnom oglašavanju, najavila je da će obustaviti oglase na društvenim mrežama na najmanje 30 dana, jer se te platforme suočavaju sa osudama vezanim za "način na koji se nose sa rasističkim sadržajima".

Ovaj brend je još jedan u nizu koji pokazuje odgovorno ponašanje u jeku protesta protiv rasizma, a mnoge kompanije već uveliko rade na promeni koncepta poslovanja i "spornim kampanjama".

- U ovom svetu nema mesta za rasizam, kao što ga nema ni na društvenim mrežama - rekao je Džejms Kvinsi, predsedavajući i izvršni direktor kompanije "Coca-Cola".

Rekao je da društvene mreže, koje su bojkotovali i neki drugi brendovi, "treba da obezbede veću odgovornost i transparentnost".

Dodao je da će "Coca-Cola" iskoristiti pauzu za ponovnu ocenu svojih smernica, kada je reč o oglašavanju, a kako bi utvrdila da li su potrebne revizije.

Video: Black Serbs: Umoran sam što sam crn, Srbija je jedino mesto gde se osećam sigurno!

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Nina

    Jaka stvar

  • draff

    Normalan čovek bi pomislio da se bune protiv miliona rasističkih poziva protiv belaca koji bez ikakvih problema cirkulišu tim mrežama ("Biti beo je bolest", "Svi beli muškarci u koncentacione logore", "pobiti sve belce...", "beli životi ne vrede", ...), dok se rasističe objave protiv bilo koga drugog redovno sankcionišu i brišu. Ali ne, svako ko iole prati situaciju zna da se oni bune što se ne ukljanjaju oni koji se protive takvim anti-belim porukama, makar i vrlo blago.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke