≫
Radikalna odluka: Koka Kola stopira oglašavanje na društvenim mrežama zbog rasizma
≫
I drugi brendovi su počeli da "bojkotuju" popularne platforme, zbog načina na koji plasiraju rasistički sadržaj
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nina
Jaka stvar
draff
Normalan čovek bi pomislio da se bune protiv miliona rasističkih poziva protiv belaca koji bez ikakvih problema cirkulišu tim mrežama ("Biti beo je bolest", "Svi beli muškarci u koncentacione logore", "pobiti sve belce...", "beli životi ne vrede", ...), dok se rasističe objave protiv bilo koga drugog redovno sankcionišu i brišu. Ali ne, svako ko iole prati situaciju zna da se oni bune što se ne ukljanjaju oni koji se protive takvim anti-belim porukama, makar i vrlo blago.