• 0

Korona naterala na onlajn kupovinu i one nepoverljive Srbe

E-commerce ušao na velika vrata, i tu je da ostane

  • 0
posao, online, muskarac, kopjuter, laptop, kancelarija

Foto: Shutterstock

 Onlajn trgovina je jedina oblast gde se može očekivati rast, čak i građani koji nisu imali poverenja u kupovinu preko interneta počeli su da na taj način pazare u vreme pandemije, zaključak je konferencije "e-commerce revolution" u organizaciji Color Media Communications.

Viceguvernerka Narodne banke Srbije (NBS) Dragana Stanić je istakla da je instant plaćanje najsavremeniji vid plaćanja koji trenutno postoji u svetu, kao i da ga je Srbija uvela mesec dana pre nego da ga je uvela EU.

Predsednik Color preš grupe Robert Čoban je rekao da smo i dalje "u srcu perfektne oluje" i imamo velike ekonomske posledice.

- Ekonomija i ljudske aktivnosti pokazuju svoju vitalnost u vremenu pandemije i to na platformama na način na koji možemo da računamo i e-commerce nam u tome pomaže. Ovo je nova realnost i nas i naše dece - rekao je Čoban.

Milica Ratković iz Vip Mobile je istakla da je za samo nešto više od mesec dana više od 14.000 ljudi posetilo Vip virtuelnu prodavnicu i dodala da je konverzija odlična jer se upravo na taj način završila prodaja.

Predstavnik kompanije Mercator S Maja Marković kaže da je e-commerce "ušao na velika vrata", kao i da je tu da ostane.

- Na nama je zadatak da stvorimo novu normalnost u kojoj ćemo moći svi da funkcionišemo. Kako bi ceo proces neometano funkcionisao važna je uloga svakog činioca na tržištu u celokupnom lancu internet prodaje, kao što su svi web shopovi, kurirske službe ili logistika, banke i druge platne institucije, IT kompanije sa svojim rešenjima - rekla je Marković.

Predsednica eCommerce Asocijacije Sribije Zorana Milidrag kaže da je edukacija najveća barijera, trgovaca i kupaca.

- Ljudi imaju strah od nepoznatog i ne žele ni da probaju da kupuju online. Desi se pandemija i dođe situacija da ne mogu ništa drugo da rade i probaju kupovinu online i to nije nikakav bauk veće nešto što je lakše od standardne kupovine - navela je ona.

Bojan Pavlović, iz AIK Banke na konferenciji je istakao da je jedina oblast gde možemo očekivati rast e-commerce.

Video: Sve što niste znali o platnim karticama

(Telegraf Biznis/Tanjug)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke