Zara, H&M i Stradivarijus stavljaju katanac širom sveta, nestaje brza moda kakvu smo znali

Modni giganti prelaze na online

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mica
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Nina

    U Zari sam isključivo kupovala za dete....preraste za 2 meseca ...bacim...kupim novo. Za sebe nikada ništa...više volim da odvoim novac za kvalitetnu stvar i nosim godinama nego ove krpe. Dečije stvari ruku na srce nisu bile tako lošeg kvaliteta.

  • Mica

    Polako će se tržni centri zatvarati.

  • Pavke

    Imamo mi u Srbiji Legend i Pazarce sta ce nam drugo🥊🥊🥊🥊🥊🥊🥊🥊🥊🥊👓👓👓👓👓

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke