Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Jakov
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Jakov

    20. jul 2020 | 16:38

    Kakav nov Fiat,Srbi su naučili na tudji otpad.Do sada smo uzimali krševe sa pitaj boga koliko km.i koji mogu da rade samo kad im povadiš pola delova.Sad kažu niko neuvozi toliko polovne garderobe kao Srbija, šta ćemo kad su i polovne gaće iz inostranstva bolje nego naše nove

  • Joca

    19. jul 2020 | 14:02

    Pa svetska autoindrustrija je na kolenima, nista ne cudi, ja sam i kupovinu obicnog polovnjaka odlozio za sledecu godinu. sad mi je dobar i mms rent a car kad mi bas zatreba, a nadam se padu cena.

  • Pera

    19. jul 2020 | 11:47

    Fiat ionako radi samo onoliko koliko ulozi drzava Srbija u njega,dakle onoliko automobila koliko damo para,jedan model 10 god tragicno.