A sta se desava sa subvencijama za elektro bicikle? Ceo region daje subvencije za to i to bas dobre. Bilo je u nacrtu zakona, ali ke izbaceno.
Bas se sve naopako radi. A i budzet za elekteo bozila je smesan.
Zasto se lazemo za elektricne skutere da ih podrzavate, kad to nije istina? Posedujem BICIKL SA ELEKRICNIM POGONOM od 250w,ili 0,25kw,koji je uvezen kao takav i to pise u carinskoj deklaraciji. On kao takav ne podleze registraciji, zar ne!? To pise i u zakonu, slobodno potrazite... Ali mi njega u nasem gradu ne mozemo da vozimo, naravno ni da registrujemo... Cak smo i osudjeni jer vozimo neregistrovano vozilo...? Imam i presudu, mogu da vam je pokazem.. Cak je i apelaciono to potvrdio, nisu hteli ni da ga vide, jer je glavni dokaz da to lici na skuter... I nema veze, bitno je da mi ne mozemo da ga vozimo, ni registrujemo... Mozda sto je mnogo ekolosko, zar ne...?
Što već jednom ne zabranite uvoz eko 3,4 i 5 motora.Znam da po Italiji i Njemačkoj najnizi sloj ljudi skuplja taj otpad i prodaje ga Srbiji.To rade nasi Srbi bez osnovne škole doteraju malo iznutra auti smanje kilometražu sa 400000 km na obično na 150000 ispoliraju u motor dospu aditiva i uvaljuju Srbiji.Državi Srbiji nije bitna ekologija nego na 200000 uvezenih automobila što su trebala biti u vani ispresovana uzmu 20% poreza.
Prco ukininite akcize na plin jej je ekolosko gorivo i smanjite registraciju vozila .koja su na plin a i vozila koja su preko 2500 kubika niko nece da smsnji jos od 98 godine.sramota
Radim na b.pumpi ,gde je cena derivata ista kao u Austriji. Naterajte naftne tajkune da mi daju i austrijsku platu i istog dana kupujem NOV auto!!!
Dosta nam je minimalnca i vi kao nama poklanjate parice da nesto kupimo.
Redovno se ide pogrešnom logikom. Prošli put ste dali subvencije za električna vozila kojih će se sa sve subvencijom prodati u dvocifrenom broju. Pa za tih nekoliko desetina molim da izračunate koliko ste smanjili zagađenje? Evo zdravom logikom ja izračunao da nema uticaja, pa ste samo dali velike pare onima koji najviše imaju. Sad pominjete subvencije ugradnje uređaja za gas, pa smanjite cenu gasa i cenu atesta i reatesta pa će ljudi sami ugrađivati.
Dobićemo reatest na svake dve godine i zamenu boce prilikom svakog točenja gasa... Majstori su procenili da je radni vek boce 10 godina, kao da ona ne može se se testira i proveri, a ovde pričaju o subvencijama. Pa ljudi i odustaju od plina zbog zajebancija svakih 5 godina,100 eura za malo zezanja oko creva i novi papir. Zamena boce sa reatestom blizu 200e!
Nikola Reatest boce ako se radi kako treba kosta kao boca ako ne i vise.
Usput verovatno ce za dva srafa i dva holendera morati kod ovlascenog servisera kako god obrnes ne valja a boca u kolima ne podleze atestu ili reatestu niti potpada pod boce sa pritiskom. Ne poznaje ili je daleko od uslova za boce pod pritiskom....ali treba neko da procita iste. Nakaradno napravljeno od samog starta.
Trivane ne lupaj više i ti i tvoji sponzori! Dajte nam plate od 2 hiljade eura pa cemo svi voziti nova kola. Preterao si ali hvala Bogu necemo te vise gledati! I ne lupaj vise! Zabrani MHE po Srbiji, provozaj se malo gradskim busom, i obidji Srbiju! Plata je 300 eura! A tvoja!?
Sta priča ovaj čovek??? To što Vinča stalno gori, to izgleda ne zagadjuje sredinu... Cela Višnjica, Višnjička banja, Karaburma udiše svakodnevno plastiku...Sram Vas bilo... Za to neko treba da odgovara!!!
Nema on pojma o cemu prica.Vazno mu je samo da nesto kaze i misli da je nesto pametno rekao. Stvarnost je sasvim drugacija, uopsteno o zagadjivacima sto on ne sme ni da zucne.
Za vreme vanrednog stanja kad se ni jedan automobil nije kretao zagadjenje je bilo na istom nivou. Ta ekologija sluzi zapadnim fabrikama da se stalno kupuju novi automobili sa navodno manjim zagadjenjem....
Veci je problem sto se ulicama setaju ini sa potvrdjeniv virusom i koji treba da budu u izolaciji a niko ih ne kontrolise, to je mnogo vece zagadjenje i opasnost nego kola na kojima bi neko ponovo da profitira. E pa nece moci ove noci.
Znaci ponovo moramo sa nasom decom na ulicu i zbog ovog problema. Dajte vi nama plate kao u nemackoj i sve ostalo pa ce mo mi znati sta ce mo voziti a ne da budemo neciji robovi najjeftinija radna snaga a da nam neko ogranicava sta da vozimo. Ulica je resenje za sve.
Ne kupujemo euro3 i euro4 motore sto ih volimo (svi bi radije uzeli euro 5,6 i nova kola) vec zato sto je zivotni standard kod nas mali.... Kada minimalna plata bude 800e onda moze sve sto ovaj prica (on verovatno ima platu par hiljada evra i plus donacije) tako da od ovog nema nista dok se ne stvore uslovi... Ove subvencije za plin (ako stvarno budu) ne deluju lose....
Nekada smo vozili po jedan auto u kuci,danas retko ima kuce da nema po tri i vise automobila. Porezi na svako sledece vozilo i pare u fond za zaszitu zivotne arefine
Kada obezbede da svako moze da kupi normalna kola onda neka prica price, do tada ,cuti i pokri se usima bagro nesposobna ionako ste falsifikovali izbore
Povecajte plate narodu. Gubi tu pare i drzava. Carina , porez itd. Niko ne pominje koliko je lose gorivo. Neka dobro razmisle da ne bi narod izasao na ulicu.
Parkirajte auto na sat vremena blizu zelezare u Smederevu,pogledajte sta je sve palo na njega i onda pricajte o zagadjenju. Ove suplje price su za bambuse,ali za bolje i nismo...
U srbiji se vec voze najgora vizila na svetu i to sve zbog loseg zakona,i preskupe registracije. Ja sam uvezo auto koji je 2016 god,i odrali su me za carinu. To mora da se smanji,za novije automobile,i manja registracija.
Eto ti ga sad! Zapadna vozila najgora na svetu. Srbin oce kaki, nece kaki. Problem je sto Srbin ne zna sta hoce. Mi Srbi smo toliko pametni, da smo skroz poludeli od iste.
Kad vi gospodo ocistitite reke, posumite i resite kotlarnica onda pricajte o ,, zagadjivacima,, tj automobilima.A te vase subvencije za auta na struju ce dobiti vasi lovarni ministi i bogatasi.Obican radnik jedva kupi i polovan auto a vi kao da zivite u Svajcarskoj.Ne zivite zivot obicnog naroda.A sta je sa velikim zagadjivacima kojekakvim fabrikama, kojima vi nista ne mozete jer su bliski vlasti.Zato, prvo pocistite divlje deponije i ostalo.
Vozim auto na TNG i uskoro mi ističe atest za bocu. Atest je preskup i komplikovan i mislim da ću skinuti plinski uređaj i voziti na benzin. Ne mogu da platim 50,000 i da se maltretiram obilaskom brojnih institucija. Zbog atesta boce će mnogi odustati od TNG. mora biti mnogo jeftiniji i jednostavniji.
Znači u nemačkoj smeju da se voze automobili sa Euro 4 a u Srbiji ćete da zabranite uvoz takvih ? Urediti gradski prevoz i vozni prevoz da narod nemora da pali automobil da bih išao na posao onda će manje i zagadjenja biti ! Pametan čovek zna da zagadjenje vazduha nije samo do automobila već ima tu raznih faktora koji utiču; npr.fabrike,ekološka situacija,reciklaza smeca itd.
Vozim 40 godina star auto i voziću ga dok ja budem hteo,a ko ima para za hibride od 30-40 hiljada evra nek kupuje do mile volje,običan narod to ne može.
Pošto se ovaj Trivan odjednom pojavi "odnekud" sa željom da rešava probleme ekologije, ajde molim vas da svi čitaoci sa ovog portala napišu gospodinu šta sve treba da reši po pitanju ekologije u Srbiji, a ne da nam izleće sa predlozima koji nas "udaraju" po džepu.
Beograd za vreme vanrednog stanja, kada na ulicama gotovo da nije ni bilo vozila je bio najzagadjeniji grad u Evropi. Tražite vi prave krivce i zagadjivače a ne da se dodvoravate uvoznicima novih za običan narod nedostižnih hibridnih vozila.
Trvan bi trebalo nešto da pročita i informiše se pre neko što bilo šta kaže o ovom problemu. Pre neki dan na ovom portalu sam pročitao da savremeni dizel motori usisavaju prljaviji vazduh za sagorevanje nego što izbacuju. Što znači da priča o automobilima kao zagađivačima ne pije vodu u toj meri kako političari žele da predstave.
Kakve ideje i resenja ocekujete od Trivana koji je kao SPS kadar jedva zavrsio sumarski fakultet ali dobro igrao folklor sto mu je jedini kvalitet.On cak ne zna ni osnovne postulate ekologije a lose cita i jos gore prica novinarima koji znaju jos manje .Pitajte bilo kojeg radnika zaposlenog u nasim velikim zagadjivacima bolje ce objasniti sta je to sto truje vodu,vazduh zemlju a onda i ljude.Ekologoja je multidisciplinarna nauka i zahteva siroko obrazovanje kako bi se problem resio a prethodno dobro definisao.Trivan i njegovo ministarstvo nemaju strucni kapacitet ali ima nebulozne i pomodarske ideje koje se u ovoj zemlji (ekonomski najjacoj u svetu a i sire) mogu realizovati "na sveti Nikad'.A Trivan ispunio mesecni zadatak za unapredjenje ekologije : dao je intervju".Bravo "moravac".
Gospodine ministre znate a ćutite koliko železara u Smederevu zagađuje okolinu, znate a ćutite koliko zagađuje RTB Bor okolinu, znate a ćutite za još gomilu zagađivača samo su vam naši stari automobili trn u oku .Naro da prevarite ne možete pustite ovaj napaćeni narod da malo živne......
Sram te bre bilo ! Srbija je jedina zemlja gde se porez na vozilo obračunava po kubikaži a ne prema snazi motora u kw ! Ja za dizel vozilo koje je staro 17 godina i 2200 cm3 plaćam 500 evra registraciju a ne vredi ni 2.000 evra.
Majstore, ti si tehnicki ministar u ovom trenutku bez prava da podnosis predloge Zakona a pogotovu da pretis. Mandat i je istekao proglasenjem izbornih rezultata.
Vozilo koje je proslo tehnicki je ispravno pa i po pitanju emisije gasova merio ih ili ne. Izgleda da Vas u ministarstvu ima puno pravno i tehnicki nepismenih ili selektino odnosno interesno pismenih.
Da dodam, steceno pravo se ne sme niti moze ukinuti, takodje da bi to sto plnirate uradili morate niz daleko visih zakona ukinuti ili promeniti sto mislim da drugi nece niti mogu dopustiti u vladi i ne samo Vladi.
Do sada od Vas nisam cuo ni jedan iole pismen a kamoli realan odgovor ni na jedan problem.
Lako je nekom ko je na cetvrtom stepeniku da skoci na peti ali onom na zemlji je izuzetno tesko ili gotovo nemoguce, sto niste ili bar da ste probali bar na prvi da skocite u skladu sa svim vazecim Zakonima Srbije a cak ni to niste bili u stanju. Hvala na naknadnoj "pameti".
Usput preracunajte ako znate ili pitajte koliko se uglja potrosi i napravi cadji za stvaranje struje radi punjenja baterija na tom istom vozilu za koja dajete subvencije.
Gospodine Trivan dobro jutro pustite siromašne vozače pozabavite se deponijom ispod Pančevačkog mosta sramota za Beograd i vaše Ministarstvo deponije širom naše Srbije nepostoji skoro nijedno mesto a da nema istih pa vas molim da se uozbiljite jer platu koju primate od mene nezaslužujete
Prvo treba ljude koji sada voze na cng i tng da stimulisete pri registraciji, a ne jos da trazite da plate ekolosku taksu, a onda da vidite vase autobuse koji kad daju gas dime kao da voze na drva!
Ko je gospodin?
Očigledno ON ima para da kupi nov automobil,što malo ne pitate narod dal ima mogućnosti za ugradnju plina ili kupovinu hibrida...kupujemo ono za šta imamo para...
Italija je donela zakon po kom automobili koji su tehnicki ispravni tehnicki traje dve godine, ako vazi manje od 18 meseci automobil se ne moze izvesti.Zele da sto vise automobila recikliraju.Pada u vudu konstatacija Trivana da zapad uvaljuje svoje krseve, posto se covek ne bavi svojim poslom nije u materiji.
Поново се праве грешке.
Решава се питање аутомобила, стимулише куповина хибрида који је у броју продатих возила изражен у промилима.
Прво, стимулишите потрошњу гаса тако што ћете га ослободити намета, биће јефтин, самим тим и привлачан за потрошњу.
Друго, хватате се возила, која и ако су лоша нису главни фактор загађења.
Са загађењем учествују можда 10%, самим тим ви опет мажете народу очи и ударате њему по џепу (пдф филтер, катализатор итд).
Загађивачи у нашој земљи су термоелектране (две око Бг), азотара, рафинерије, многи други. Наравно питање грејања зими, угаљ као енергент који мора бити забрањен.
Тамо где људи ложе угаљ цела насеља се гуше итд.
А пошто нисте способни велике загађиваче да решите дићићете буку око саобраћаја.
И за 10 година, када 60% возила буде на гас, остали на електро погон ваздух рецимо у Бг ће бити исти као данас.
Шта ћемо онда?
U civilizovanom svetu je svugde tako pa mislim da tvoj komentar nema nikakvu podlogu.Sta ce Srbiji da dozvoli svakakve krseve da se mogu uvoziti pa nije zapad lud kad se takvih auta ispod cene resava.
Svaka cast.Ja sam stvarno postovalac prirode i ova stvar nema alternativu ako hocemo da prezivimo.Al kao sto covek rece auta ucestvuju maksimum sa 10 posto u zagadjenju.Dve potvrde su za to.Kada je bilo vanredno stanje kola se uvece nisu vozila a kvalitet vazduha je bio katastrofa (naravno zbog industrije),a sada kad svi voze a nema industrije(lozenja) kvalitet vazduha je dobar.Gospodine Trivan postujem vas rad izuzetno ali kada vam tone brod ne zapusavate prvo rupice nego rupcagu kroz koju kulja voda,a naravno da je u slucaju zagadjenja to industrija i individualna lozista.Resite prvo ta pitanja da se lakse dise i recite ovima na vlasti da ne seku sume da bi gradili hotelske komplekse(kod Filmskog grada u Beogradu),pa onda predjite na automobile.Valjevo zimi zagadjeno ko Peking,a leti zagadjenje minimalno(individualna lozista).Znaci nije do kola.Nadam se da ce gospodin Trivan ovo procitati pa nek razmisli o tome za pocetak.
Veoma sam ekoloski nastrojen i svakodnevno pratim zagadjenost,a posebno zimi kada je najgora zagadjenost
Tvrdim da su najveci zagadjivaci individualna lozista pojedinih bahatih pojedinaca koji u svoje kotlove i sporete ubacuju otpadnu ivericu loja je puna plastike,farbe,lepkova i ostalog. Kod nas u kragujevcu forma ideale pogon ima kotlarnicu koja se greje na om otpadu,a takodje i svaka firma koja ima plocaste materijale okolne kuce se greju na taj otpad. Napominjem da sam citao o velikoj stopi kancerogenih oboljenja od udisanja ovakvih otrova,i da cemo se svi razboleti ako nesto ne preduzmemo. Pratite rast procenata kancera u srbiji,jer ovo je direktan uticaj. Uzmimo se u pamet,zastitimo nasa pokoljenja,jer bez zdrave sredine ugrozene su nam generqcije
Mnogo toga sto ste vrlo dobro uocili kao unistitelje zivotne sredine dobilo je dozvole za prpjekte i rad od ministarstva koje vodi g.Trivan jer bez ekoloskog odobrenja nema rada bilo koje proizvodne i neproizvodne jedinice.Sta cemo sad?
Povecajte prvo standard pa onda mozete da zabranjujete euro 3,4 motore. Zar mislite da bi, velika vecina gradjana, vozila automobile stare po petnaest i vise godina, da ima novca da kupi novije i bolje. Koji auto vi, ministre, vozite? Da li znate koliko gradjana radi za minimalac, a pojedini i manje jer moraju da vrate gazdi deo novca na ruke.
Nemam novac za euro 5 ali bih sutra zabranio uvoz euro 3 i 4 i rigorozno kontrolisao ostala vozila.Pa valjda nam je zdravlje najvažnije.Gotovo da nema deteta koje nema problema sa alergijama i respiratornih problema.Pa ne mora svako da vozi auto.Sa druge strane pola automobila bi bilo sklonjeno sa ulica,da može čovek normalno da se parkira,ako već ima auto.Pa sada svako za 200 evra može da kupi kršinu da je vozi,zagadjuje okolinu i zauzima prostor.Samo kod nas porez je manji na auto ako je on stariji.To nigde nema na svetu.O bezbednostim rizicima neću ni da govorim.
Dobro su se setili za subvenciju za Tng. Svakako to je trebalo da bude prva mera, a ne subvencije za električna i hibridna vozila. Za subvenciju Tng se mnogo manje daje novca, a mnogo je veći efekat. Pri tome, pomažete sloj društva, kojima pomoć više znači, a za ukupno manje novca. Još jednom se pokazalo da država nema sluha za prave stvari, i da često maši metu...Valjda će uspeti da je sprovedu na kraju. Na opštu korist!
Ja sam ostavio tng zato sto mi je na predjenih 30000godisnje dizelom i na tng mala razlika u ceni sa odrzavanjem i ceni po km. Manje kvarova na dizelu, redje sam na bs vise prostora u gepeku.....
Ako je prevelika zagađenost vazduha u Beogradu, zašto je bila enormna zagađenost u periodu policijskog časa? Koliki, zapravo, uticaj izduvnih gasova iz vozila na kvalitet vazduha? Sećam se da je na početku policijskog časa zagađenost išla do 150, ako ne i više.
Izduvni gasovi utiču na zagadjenost vazduha u Beogradu, ali ne u toj meri kako vi prikazujete. Zaustavite vozila u Beogradu na nedelju dana i videćete da je situacija za neki promil bolja. A ako pričamo o vozilima koja zagađuju vazduh, onda su to vozila gradskog saobraćaja. Prvo njih, ali sve, prebacite na električni pogon.
Poenta je da su izduvni gasovi u granicama fabričke normale, a ne u standardu. Itekako može euro5 više zagađivati od euro3 ako je u lošijem stanju motor, dizne ili turbina.
Nasa neminovnost je euro 4,a za euro 3 za neke je san!!! A najgori su oni sto uvoze euro 3 i euro 4 i prodaju i zaradjuju,pa onda otvaraju jos auto placeva, pa jos i onda uzimaju pomoc drzave...a puni su...a o hibridima mozemo da sanjamo...problem su fabrike a ne euro4
A zašto je samo zimi vazduh katastrofalan. Šta, ljudi voze samo u tom delu godine. Daj čoveče nemoj da prosipaš gluposti kad se zna koji su najveći zagađivači i ništa se po tom pitanju ne radi, ali ajde da se uhvatimo kao automobila. Pričate o nekim električnim automobilima naciji koja ima platu 300-500 eur mesečno.
Za početak smanjite akcize na gas i ljudi će sami ugrađivati gasne uređaje u kola bez subvencije, a ne ko sada da su subvencije na auto gas procentualno najveći od svih goriva.
Gosposo,objasnite vi nama odakle da kupimo neki bolji auto,vidite li vi kakva je ova godina naopaka i dugo ce nam trebati da se oporavimo! Pobogu,zar mi ne bi zeleli da vozimo auto koji je 2020.godiste?! Od kog novca da ga kupimo?
Da stimulisete vi budžet, stavili ste namete koje kakve na vozila koja imaju TNG. Možete samo da ih još zategnete a teško da ćete bilo šta da popustite. Samo obmanjujete ovaj svet
Srdjan
A sta se desava sa subvencijama za elektro bicikle? Ceo region daje subvencije za to i to bas dobre. Bilo je u nacrtu zakona, ali ke izbaceno. Bas se sve naopako radi. A i budzet za elekteo bozila je smesan.
Podelite komentar
Crni
Ovo lici na ukidanje plasticnih kesa koje cine manje od 0,5% plasticnog ambalaznog otpada. Glava pobeze ali rep jos mrda
Podelite komentar
Janko
Iz kog dela svemira izvlace ovakve likove?
Podelite komentar
Sasa
Zasto se lazemo za elektricne skutere da ih podrzavate, kad to nije istina? Posedujem BICIKL SA ELEKRICNIM POGONOM od 250w,ili 0,25kw,koji je uvezen kao takav i to pise u carinskoj deklaraciji. On kao takav ne podleze registraciji, zar ne!? To pise i u zakonu, slobodno potrazite... Ali mi njega u nasem gradu ne mozemo da vozimo, naravno ni da registrujemo... Cak smo i osudjeni jer vozimo neregistrovano vozilo...? Imam i presudu, mogu da vam je pokazem.. Cak je i apelaciono to potvrdio, nisu hteli ni da ga vide, jer je glavni dokaz da to lici na skuter... I nema veze, bitno je da mi ne mozemo da ga vozimo, ni registrujemo... Mozda sto je mnogo ekolosko, zar ne...?
Podelite komentar
boki
Što već jednom ne zabranite uvoz eko 3,4 i 5 motora.Znam da po Italiji i Njemačkoj najnizi sloj ljudi skuplja taj otpad i prodaje ga Srbiji.To rade nasi Srbi bez osnovne škole doteraju malo iznutra auti smanje kilometražu sa 400000 km na obično na 150000 ispoliraju u motor dospu aditiva i uvaljuju Srbiji.Državi Srbiji nije bitna ekologija nego na 200000 uvezenih automobila što su trebala biti u vani ispresovana uzmu 20% poreza.
Podelite komentar
Predrag jerinic
Prco ukininite akcize na plin jej je ekolosko gorivo i smanjite registraciju vozila .koja su na plin a i vozila koja su preko 2500 kubika niko nece da smsnji jos od 98 godine.sramota
Podelite komentar
Nada
U Kini auto na struju sa 4 sedišta 1.000 $. Uvezite nam te automobile za ovu sirotinju.
Podelite komentar
Lola
Radim na b.pumpi ,gde je cena derivata ista kao u Austriji. Naterajte naftne tajkune da mi daju i austrijsku platu i istog dana kupujem NOV auto!!! Dosta nam je minimalnca i vi kao nama poklanjate parice da nesto kupimo.
Podelite komentar
Krug Trojke
Čovek čitav mandat ćutao i sad otvorio usta. Ovo je za Ginisove rekorde !!!
Podelite komentar
Neko
Redovno se ide pogrešnom logikom. Prošli put ste dali subvencije za električna vozila kojih će se sa sve subvencijom prodati u dvocifrenom broju. Pa za tih nekoliko desetina molim da izračunate koliko ste smanjili zagađenje? Evo zdravom logikom ja izračunao da nema uticaja, pa ste samo dali velike pare onima koji najviše imaju. Sad pominjete subvencije ugradnje uređaja za gas, pa smanjite cenu gasa i cenu atesta i reatesta pa će ljudi sami ugrađivati.
Podelite komentar
Mili
Za vreme policijskog časa bilo je povećano zagadjenje. Automobili su bili parkirani. I ko je zagadjivač?
Podelite komentar
Crni
@Mili
Pasulj je krivac
Podelite komentar
Žarko
Gospodine naterajte tajkune da daju platu 800€ i ne sikirajte se za životnu sredinu kupiti ćemo nova kola
Podelite komentar
Sajber 14
Које бенефиције можемо да очекујемо ми који возимо на гас 30 и више година?
Podelite komentar
Petar
@Sajber 14
Sigurno si zbog ekologije vozio na gas, a ne zbog toga što je jeftiniji.... Sam si sebi napravio benefit
Podelite komentar
Nikola
@Sajber 14
Dobićemo reatest na svake dve godine i zamenu boce prilikom svakog točenja gasa... Majstori su procenili da je radni vek boce 10 godina, kao da ona ne može se se testira i proveri, a ovde pričaju o subvencijama. Pa ljudi i odustaju od plina zbog zajebancija svakih 5 godina,100 eura za malo zezanja oko creva i novi papir. Zamena boce sa reatestom blizu 200e!
Podelite komentar
Crni
@Sajber 14
Nikola Reatest boce ako se radi kako treba kosta kao boca ako ne i vise. Usput verovatno ce za dva srafa i dva holendera morati kod ovlascenog servisera kako god obrnes ne valja a boca u kolima ne podleze atestu ili reatestu niti potpada pod boce sa pritiskom. Ne poznaje ili je daleko od uslova za boce pod pritiskom....ali treba neko da procita iste. Nakaradno napravljeno od samog starta.
Podelite komentar
Pravda
O cemu ovi na vlasti tj . takozvani ministarcici pricaju kao da smo usli u eu,da smo prebogata zemlja i da imamo platu preko 3000.evra
Podelite komentar
Dragan
Trivane ne lupaj više i ti i tvoji sponzori! Dajte nam plate od 2 hiljade eura pa cemo svi voziti nova kola. Preterao si ali hvala Bogu necemo te vise gledati! I ne lupaj vise! Zabrani MHE po Srbiji, provozaj se malo gradskim busom, i obidji Srbiju! Plata je 300 eura! A tvoja!?
Podelite komentar
Mao
Sve te pripreme mi mirisu na motku
Podelite komentar
🙄😳
Sta priča ovaj čovek??? To što Vinča stalno gori, to izgleda ne zagadjuje sredinu... Cela Višnjica, Višnjička banja, Karaburma udiše svakodnevno plastiku...Sram Vas bilo... Za to neko treba da odgovara!!!
Podelite komentar
Mira
Nema on pojma o cemu prica.Vazno mu je samo da nesto kaze i misli da je nesto pametno rekao. Stvarnost je sasvim drugacija, uopsteno o zagadjivacima sto on ne sme ni da zucne.
Podelite komentar
ns
@Mira
Za vreme vanrednog stanja kad se ni jedan automobil nije kretao zagadjenje je bilo na istom nivou. Ta ekologija sluzi zapadnim fabrikama da se stalno kupuju novi automobili sa navodno manjim zagadjenjem....
Podelite komentar
Tomo
Vi zaista nemate put niti znate kud se krećete
Podelite komentar
Alex
Ja u Nemačkoj i dalje vozim auto sa euro 3 normom 😊
Podelite komentar
Imenjak
Ugasite Obrenovac i kopanje uglja smrada
Podelite komentar
Sandokan
Nista nisam razumeo, kakve veze imaju mopedi i hibridna vozila sa vodom i zemljistem?
Podelite komentar
Red briggade
RS=MEX
Podelite komentar
Drasko
Veci je problem sto se ulicama setaju ini sa potvrdjeniv virusom i koji treba da budu u izolaciji a niko ih ne kontrolise, to je mnogo vece zagadjenje i opasnost nego kola na kojima bi neko ponovo da profitira. E pa nece moci ove noci.
Podelite komentar
Dule V
Znaci ponovo moramo sa nasom decom na ulicu i zbog ovog problema. Dajte vi nama plate kao u nemackoj i sve ostalo pa ce mo mi znati sta ce mo voziti a ne da budemo neciji robovi najjeftinija radna snaga a da nam neko ogranicava sta da vozimo. Ulica je resenje za sve.
Podelite komentar
Denzel
Ne kupujemo euro3 i euro4 motore sto ih volimo (svi bi radije uzeli euro 5,6 i nova kola) vec zato sto je zivotni standard kod nas mali.... Kada minimalna plata bude 800e onda moze sve sto ovaj prica (on verovatno ima platu par hiljada evra i plus donacije) tako da od ovog nema nista dok se ne stvore uslovi... Ove subvencije za plin (ako stvarno budu) ne deluju lose....
Podelite komentar
Sima2
Nekada smo vozili po jedan auto u kuci,danas retko ima kuce da nema po tri i vise automobila. Porezi na svako sledece vozilo i pare u fond za zaszitu zivotne arefine
Podelite komentar
Milosc
Xaxaxax komedija do suza..a sto nije zabranila izvoz Srpskih lekara.E ovo je komedija cover xaxaxx
Podelite komentar
Voja
@Milosc
Šta je bre smešno 🐴?
Podelite komentar
MILOSC
@Milosc
KOMEDIJA U KOJOJ DRZAVI ZIVIMO LEPI DOKTORE VOJO XA AXXAX
Podelite komentar
glavonja
Najveci zagadjivaci nisu automobili vec vi na vlasti koji pokrivate nelegalna odlaganja stetnog otpada kao nuklearnog,hemiskog itd
Podelite komentar
majkan
Stari dizeli su prvi na meti, benzinci su jos boze pomozi cisti
Podelite komentar
Box
Podizete cenu plina a ovamo hocete da gradjani voze na plin,dvolicno.
Podelite komentar
Sve ludo
Opet neko "pametan".....
Podelite komentar
As
Ljudi razumite ministra.Njima bogatasima je guzva u saobracaju,Kako mukice to da istrpre,treba malo da sklone sirotinju sa ulica,mogu oni i peske.
Podelite komentar
Milorad
Mi vec 40 godina imamo pametnu drzavu, da lepo zivimo, kao cuca u bocu, samo sto pismeni neznaju sta je to cuca, a sta je boca.
Podelite komentar
Sara
@Milorad
Kada obezbede da svako moze da kupi normalna kola onda neka prica price, do tada ,cuti i pokri se usima bagro nesposobna ionako ste falsifikovali izbore
Podelite komentar
PERA
Povecajte plate narodu. Gubi tu pare i drzava. Carina , porez itd. Niko ne pominje koliko je lose gorivo. Neka dobro razmisle da ne bi narod izasao na ulicu.
Podelite komentar
Đole
@PERA
Povećaj je ti sam sebi.
Podelite komentar
Željko
Ja vozim hibrida.Trabant 601.Euro 0 standard.Milina...🤣
Podelite komentar
Mila
Od prosečne plate 30000 din. Kupujem odmah 2 za mene i muža,
Podelite komentar
lik
Smeće srbiji
Podelite komentar
Voja
Parkirajte auto na sat vremena blizu zelezare u Smederevu,pogledajte sta je sve palo na njega i onda pricajte o zagadjenju. Ove suplje price su za bambuse,ali za bolje i nismo...
Podelite komentar
Dejo
U srbiji se vec voze najgora vizila na svetu i to sve zbog loseg zakona,i preskupe registracije. Ja sam uvezo auto koji je 2016 god,i odrali su me za carinu. To mora da se smanji,za novije automobile,i manja registracija.
Podelite komentar
Milotad
@Dejo
Eto ti ga sad! Zapadna vozila najgora na svetu. Srbin oce kaki, nece kaki. Problem je sto Srbin ne zna sta hoce. Mi Srbi smo toliko pametni, da smo skroz poludeli od iste.
Podelite komentar
Neko
@Dejo
Na zapadu je noviji auto skuplji porez. Osiguranje spram vrednosti vozila.
Podelite komentar
Bosiljka
Kad vi gospodo ocistitite reke, posumite i resite kotlarnica onda pricajte o ,, zagadjivacima,, tj automobilima.A te vase subvencije za auta na struju ce dobiti vasi lovarni ministi i bogatasi.Obican radnik jedva kupi i polovan auto a vi kao da zivite u Svajcarskoj.Ne zivite zivot obicnog naroda.A sta je sa velikim zagadjivacima kojekakvim fabrikama, kojima vi nista ne mozete jer su bliski vlasti.Zato, prvo pocistite divlje deponije i ostalo.
Podelite komentar
Gh
@Bosiljka
Ko da ti ocisti reke. Sacekaj malo evo idem. Bolje ti je podigni sopstvenu savest.
Podelite komentar
Vlajko
Kad bude plata 1000 e onda uvedite ograničenja kakvi vaši hibridi sa čim se to kupuje sa 30000 dinara
Podelite komentar
Ročo
Vozim auto na TNG i uskoro mi ističe atest za bocu. Atest je preskup i komplikovan i mislim da ću skinuti plinski uređaj i voziti na benzin. Ne mogu da platim 50,000 i da se maltretiram obilaskom brojnih institucija. Zbog atesta boce će mnogi odustati od TNG. mora biti mnogo jeftiniji i jednostavniji.
Podelite komentar
Crni
@Ročo
Opet ti treba atest da bi registrovao
Podelite komentar
Tanja
Znači u nemačkoj smeju da se voze automobili sa Euro 4 a u Srbiji ćete da zabranite uvoz takvih ? Urediti gradski prevoz i vozni prevoz da narod nemora da pali automobil da bih išao na posao onda će manje i zagadjenja biti ! Pametan čovek zna da zagadjenje vazduha nije samo do automobila već ima tu raznih faktora koji utiču; npr.fabrike,ekološka situacija,reciklaza smeca itd.
Podelite komentar
Sibin
@Tanja
Ma mi smo jaci od Nemacke.neznam samo koliko ima stanica za punjenje el auta u celoj Srbiji,kao i uvek sve se radi kontra kod nas
Podelite komentar
Goran
Povecaj te primanja narodu pa cemo voziti bolja kola
Podelite komentar
Mikana
@Goran
Pa oni ne zive od 30000 din. Da znaju kako je
Podelite komentar
Petar
Vozim 40 godina star auto i voziću ga dok ja budem hteo,a ko ima para za hibride od 30-40 hiljada evra nek kupuje do mile volje,običan narod to ne može.
Podelite komentar
Lucy Ch
Ako je muzika na struju onda neka budu i auta,budimo savremeni.
Podelite komentar
Пера
Битан је хибридни аутомобил а што фекалије без обрадф сипамо директно у реку па после ту воду пијемо то нема везе, то је мање важно...
Podelite komentar
Goxy
Pošto se ovaj Trivan odjednom pojavi "odnekud" sa željom da rešava probleme ekologije, ajde molim vas da svi čitaoci sa ovog portala napišu gospodinu šta sve treba da reši po pitanju ekologije u Srbiji, a ne da nam izleće sa predlozima koji nas "udaraju" po džepu.
Podelite komentar
Dejan
Beograd za vreme vanrednog stanja, kada na ulicama gotovo da nije ni bilo vozila je bio najzagadjeniji grad u Evropi. Tražite vi prave krivce i zagadjivače a ne da se dodvoravate uvoznicima novih za običan narod nedostižnih hibridnih vozila.
Podelite komentar
Djole
Čuje se iz aviona njegova šuplja priča.
Podelite komentar
Dizelka
Trvan bi trebalo nešto da pročita i informiše se pre neko što bilo šta kaže o ovom problemu. Pre neki dan na ovom portalu sam pročitao da savremeni dizel motori usisavaju prljaviji vazduh za sagorevanje nego što izbacuju. Što znači da priča o automobilima kao zagađivačima ne pije vodu u toj meri kako političari žele da predstave.
Podelite komentar
Irena
@Dizelka
Kakve ideje i resenja ocekujete od Trivana koji je kao SPS kadar jedva zavrsio sumarski fakultet ali dobro igrao folklor sto mu je jedini kvalitet.On cak ne zna ni osnovne postulate ekologije a lose cita i jos gore prica novinarima koji znaju jos manje .Pitajte bilo kojeg radnika zaposlenog u nasim velikim zagadjivacima bolje ce objasniti sta je to sto truje vodu,vazduh zemlju a onda i ljude.Ekologoja je multidisciplinarna nauka i zahteva siroko obrazovanje kako bi se problem resio a prethodno dobro definisao.Trivan i njegovo ministarstvo nemaju strucni kapacitet ali ima nebulozne i pomodarske ideje koje se u ovoj zemlji (ekonomski najjacoj u svetu a i sire) mogu realizovati "na sveti Nikad'.A Trivan ispunio mesecni zadatak za unapredjenje ekologije : dao je intervju".Bravo "moravac".
Podelite komentar
Zvele
Gospodine ministre znate a ćutite koliko železara u Smederevu zagađuje okolinu, znate a ćutite koliko zagađuje RTB Bor okolinu, znate a ćutite za još gomilu zagađivača samo su vam naši stari automobili trn u oku .Naro da prevarite ne možete pustite ovaj napaćeni narod da malo živne......
Podelite komentar
nemanjic
Na našu sreću civek vise neće biti ministar, ne može da razume da nemamo svi pare kao on da vozimo kola ok 50.000€
Podelite komentar
Sale
Dajete subvencije onima što imaju i previše! Ubedite im prvo porez na luksuz!
Podelite komentar
Dario
Sram te bre bilo ! Srbija je jedina zemlja gde se porez na vozilo obračunava po kubikaži a ne prema snazi motora u kw ! Ja za dizel vozilo koje je staro 17 godina i 2200 cm3 plaćam 500 evra registraciju a ne vredi ni 2.000 evra.
Podelite komentar
Golf IV
Kad ce finansiranje za plin u TDI-a? 😂
Podelite komentar
Rojka
Dragi moj, gos. Nemamo svi platu tj. primanje da možemo sa priuštimo automobile o kojima bi pričate.
Podelite komentar
Crni
Majstore, ti si tehnicki ministar u ovom trenutku bez prava da podnosis predloge Zakona a pogotovu da pretis. Mandat i je istekao proglasenjem izbornih rezultata. Vozilo koje je proslo tehnicki je ispravno pa i po pitanju emisije gasova merio ih ili ne. Izgleda da Vas u ministarstvu ima puno pravno i tehnicki nepismenih ili selektino odnosno interesno pismenih.
Podelite komentar
Crni
@Crni
Da dodam, steceno pravo se ne sme niti moze ukinuti, takodje da bi to sto plnirate uradili morate niz daleko visih zakona ukinuti ili promeniti sto mislim da drugi nece niti mogu dopustiti u vladi i ne samo Vladi. Do sada od Vas nisam cuo ni jedan iole pismen a kamoli realan odgovor ni na jedan problem. Lako je nekom ko je na cetvrtom stepeniku da skoci na peti ali onom na zemlji je izuzetno tesko ili gotovo nemoguce, sto niste ili bar da ste probali bar na prvi da skocite u skladu sa svim vazecim Zakonima Srbije a cak ni to niste bili u stanju. Hvala na naknadnoj "pameti". Usput preracunajte ako znate ili pitajte koliko se uglja potrosi i napravi cadji za stvaranje struje radi punjenja baterija na tom istom vozilu za koja dajete subvencije.
Podelite komentar
Voja
Gospodine Trivan dobro jutro pustite siromašne vozače pozabavite se deponijom ispod Pančevačkog mosta sramota za Beograd i vaše Ministarstvo deponije širom naše Srbije nepostoji skoro nijedno mesto a da nema istih pa vas molim da se uozbiljite jer platu koju primate od mene nezaslužujete
Podelite komentar
321
@Voja
Prvo treba ljude koji sada voze na cng i tng da stimulisete pri registraciji, a ne jos da trazite da plate ekolosku taksu, a onda da vidite vase autobuse koji kad daju gas dime kao da voze na drva!
Podelite komentar
nemanjic
@Voja
Bravo Vojo
Podelite komentar
Bokibinsr
@Voja
Bravo za komentar
Podelite komentar
Sd boy
Bolja su nego 70% sto srecemo svakodnevno na nasim putevima.. Pogledajte samo one tamice.. Kao da prskaju komarce.
Podelite komentar
Kiki
Ko je gospodin? Očigledno ON ima para da kupi nov automobil,što malo ne pitate narod dal ima mogućnosti za ugradnju plina ili kupovinu hibrida...kupujemo ono za šta imamo para...
Podelite komentar
Mls
Očistite reke, kažnjavanje životinje koje u reke bacaju sve od papirića preko veš mašina do olupina automobila
Podelite komentar
ruralni srbin
Pod JEDAN. "OBRISASMO" nase sume.Konvoji kamiona, svakodnevno krstare nasim drumovima, prepuni posecenih stabala.Kakva bre hibridna vozila!?!
Podelite komentar
Irena
@ruralni srbin
Pa gosp.Trivan to zna i odobrava jer je zavrsio sumarski fakultet.
Podelite komentar
Nikola
Italija je donela zakon po kom automobili koji su tehnicki ispravni tehnicki traje dve godine, ako vazi manje od 18 meseci automobil se ne moze izvesti.Zele da sto vise automobila recikliraju.Pada u vudu konstatacija Trivana da zapad uvaljuje svoje krseve, posto se covek ne bavi svojim poslom nije u materiji.
Podelite komentar
Dex
Da nije tog zapada i njihovih losih automobila ,mi bi jos vozili traktore po Beogradu i Srbiji .
Podelite komentar
Vlajko
@Dex
Dex i traktori su jako skupi... Za to tek nemamo novca 😄😄😄
Podelite komentar
Ђурађ
Поново се праве грешке. Решава се питање аутомобила, стимулише куповина хибрида који је у броју продатих возила изражен у промилима. Прво, стимулишите потрошњу гаса тако што ћете га ослободити намета, биће јефтин, самим тим и привлачан за потрошњу. Друго, хватате се возила, која и ако су лоша нису главни фактор загађења. Са загађењем учествују можда 10%, самим тим ви опет мажете народу очи и ударате њему по џепу (пдф филтер, катализатор итд). Загађивачи у нашој земљи су термоелектране (две око Бг), азотара, рафинерије, многи други. Наравно питање грејања зими, угаљ као енергент који мора бити забрањен. Тамо где људи ложе угаљ цела насеља се гуше итд. А пошто нисте способни велике загађиваче да решите дићићете буку око саобраћаја. И за 10 година, када 60% возила буде на гас, остали на електро погон ваздух рецимо у Бг ће бити исти као данас. Шта ћемо онда?
Podelite komentar
Nebo
@Ђурађ
Svaka cast za komentar👍
Podelite komentar
Pera
@Ђурађ
Svaka ti je na mestu!!!
Podelite komentar
miro
@Ђурађ
U civilizovanom svetu je svugde tako pa mislim da tvoj komentar nema nikakvu podlogu.Sta ce Srbiji da dozvoli svakakve krseve da se mogu uvoziti pa nije zapad lud kad se takvih auta ispod cene resava.
Podelite komentar
Jonny bravo
@Ђурађ
Onda se ukidaju vozila na gas.. Prosto
Podelite komentar
Neko iz mase
@Ђурађ
Svaka cast.Ja sam stvarno postovalac prirode i ova stvar nema alternativu ako hocemo da prezivimo.Al kao sto covek rece auta ucestvuju maksimum sa 10 posto u zagadjenju.Dve potvrde su za to.Kada je bilo vanredno stanje kola se uvece nisu vozila a kvalitet vazduha je bio katastrofa (naravno zbog industrije),a sada kad svi voze a nema industrije(lozenja) kvalitet vazduha je dobar.Gospodine Trivan postujem vas rad izuzetno ali kada vam tone brod ne zapusavate prvo rupice nego rupcagu kroz koju kulja voda,a naravno da je u slucaju zagadjenja to industrija i individualna lozista.Resite prvo ta pitanja da se lakse dise i recite ovima na vlasti da ne seku sume da bi gradili hotelske komplekse(kod Filmskog grada u Beogradu),pa onda predjite na automobile.Valjevo zimi zagadjeno ko Peking,a leti zagadjenje minimalno(individualna lozista).Znaci nije do kola.Nadam se da ce gospodin Trivan ovo procitati pa nek razmisli o tome za pocetak.
Podelite komentar
Sima
Veoma sam ekoloski nastrojen i svakodnevno pratim zagadjenost,a posebno zimi kada je najgora zagadjenost Tvrdim da su najveci zagadjivaci individualna lozista pojedinih bahatih pojedinaca koji u svoje kotlove i sporete ubacuju otpadnu ivericu loja je puna plastike,farbe,lepkova i ostalog. Kod nas u kragujevcu forma ideale pogon ima kotlarnicu koja se greje na om otpadu,a takodje i svaka firma koja ima plocaste materijale okolne kuce se greju na taj otpad. Napominjem da sam citao o velikoj stopi kancerogenih oboljenja od udisanja ovakvih otrova,i da cemo se svi razboleti ako nesto ne preduzmemo. Pratite rast procenata kancera u srbiji,jer ovo je direktan uticaj. Uzmimo se u pamet,zastitimo nasa pokoljenja,jer bez zdrave sredine ugrozene su nam generqcije
Podelite komentar
Irena
@Sima
Mnogo toga sto ste vrlo dobro uocili kao unistitelje zivotne sredine dobilo je dozvole za prpjekte i rad od ministarstva koje vodi g.Trivan jer bez ekoloskog odobrenja nema rada bilo koje proizvodne i neproizvodne jedinice.Sta cemo sad?
Podelite komentar
SUMADINAC KG
Povecajte prvo standard pa onda mozete da zabranjujete euro 3,4 motore. Zar mislite da bi, velika vecina gradjana, vozila automobile stare po petnaest i vise godina, da ima novca da kupi novije i bolje. Koji auto vi, ministre, vozite? Da li znate koliko gradjana radi za minimalac, a pojedini i manje jer moraju da vrate gazdi deo novca na ruke.
Podelite komentar
Miki
@SUMADINAC KG
Nemam novac za euro 5 ali bih sutra zabranio uvoz euro 3 i 4 i rigorozno kontrolisao ostala vozila.Pa valjda nam je zdravlje najvažnije.Gotovo da nema deteta koje nema problema sa alergijama i respiratornih problema.Pa ne mora svako da vozi auto.Sa druge strane pola automobila bi bilo sklonjeno sa ulica,da može čovek normalno da se parkira,ako već ima auto.Pa sada svako za 200 evra može da kupi kršinu da je vozi,zagadjuje okolinu i zauzima prostor.Samo kod nas porez je manji na auto ako je on stariji.To nigde nema na svetu.O bezbednostim rizicima neću ni da govorim.
Podelite komentar
Zvele
@SUMADINAC KG
Bravo za komentar...
Podelite komentar
Vladimiris
Dobro su se setili za subvenciju za Tng. Svakako to je trebalo da bude prva mera, a ne subvencije za električna i hibridna vozila. Za subvenciju Tng se mnogo manje daje novca, a mnogo je veći efekat. Pri tome, pomažete sloj društva, kojima pomoć više znači, a za ukupno manje novca. Još jednom se pokazalo da država nema sluha za prave stvari, i da često maši metu...Valjda će uspeti da je sprovedu na kraju. Na opštu korist!
Podelite komentar
sale sa salajke
Najgora nova kola dolaze iz Kragujevca... opet rekao bih, tu titulu su i sa Yugom nosili.
Podelite komentar
losmi
Samo vi povecajte cenu atesta na 50000din i ugradnja plina ce rasti !
Podelite komentar
Dragan...
@losmi
Bravo...sad sam radio reatest...morao sam i bocu da zamenim kaze boci istekao rok trajanja... komad gvozdja... neverovatno...
Podelite komentar
zeljko
dobro jutro ministre...
Podelite komentar
Gdevizivite
O, cemu vi pricate... pogledajte prvo sebe!
Podelite komentar
Cika Velja
Kazu da "nikad nije kasno",ali spram informacija koje nisu lepe...ipak je kasno!!!
Podelite komentar
SRB
Kakve subvencije na plin kad ste uveli ateste, reateste, važnost boce manje nego što daje proizvođač itd. Zato ljudi beže od plina...
Podelite komentar
Crni
@SRB
Ja sam ostavio tng zato sto mi je na predjenih 30000godisnje dizelom i na tng mala razlika u ceni sa odrzavanjem i ceni po km. Manje kvarova na dizelu, redje sam na bs vise prostora u gepeku.....
Podelite komentar
Raša
Ako je prevelika zagađenost vazduha u Beogradu, zašto je bila enormna zagađenost u periodu policijskog časa? Koliki, zapravo, uticaj izduvnih gasova iz vozila na kvalitet vazduha? Sećam se da je na početku policijskog časa zagađenost išla do 150, ako ne i više.
Podelite komentar
Zoki
@Raša
Izduvni gasovi utiču na zagadjenost vazduha u Beogradu, ali ne u toj meri kako vi prikazujete. Zaustavite vozila u Beogradu na nedelju dana i videćete da je situacija za neki promil bolja. A ako pričamo o vozilima koja zagađuju vazduh, onda su to vozila gradskog saobraćaja. Prvo njih, ali sve, prebacite na električni pogon.
Podelite komentar
Taxista
Sad smo mi Srbi najveći zagađivači, a '99 istresli su toliko govana na nas.
Podelite komentar
Раша
Кад ће те да изместите депонију у Пријепољу са обале Лима?
Podelite komentar
Neko
Poenta je da su izduvni gasovi u granicama fabričke normale, a ne u standardu. Itekako može euro5 više zagađivati od euro3 ako je u lošijem stanju motor, dizne ili turbina.
Podelite komentar
Gradjanin Srbije
Nasa neminovnost je euro 4,a za euro 3 za neke je san!!! A najgori su oni sto uvoze euro 3 i euro 4 i prodaju i zaradjuju,pa onda otvaraju jos auto placeva, pa jos i onda uzimaju pomoc drzave...a puni su...a o hibridima mozemo da sanjamo...problem su fabrike a ne euro4
Podelite komentar
Zagondzija
Ako budem morao voziti elektricni i hibridni auto pre cu kupiti konja
Podelite komentar
bane
samo se prica o kolima i njihovoj godini proizvidnje, a niko ne spominje da imamo najlosije gorivo u evropi, i da je upravo to sto zagadjuje vazduh
Podelite komentar
Aleksandar
A zašto je samo zimi vazduh katastrofalan. Šta, ljudi voze samo u tom delu godine. Daj čoveče nemoj da prosipaš gluposti kad se zna koji su najveći zagađivači i ništa se po tom pitanju ne radi, ali ajde da se uhvatimo kao automobila. Pričate o nekim električnim automobilima naciji koja ima platu 300-500 eur mesečno.
Podelite komentar
Kliker
Za početak smanjite akcize na gas i ljudi će sami ugrađivati gasne uređaje u kola bez subvencije, a ne ko sada da su subvencije na auto gas procentualno najveći od svih goriva.
Podelite komentar
Severac
Ovog Trivana i onog Sarcevica kad vidim i cujem , nije mi dobro tri dana
Podelite komentar
Оки
Лупа човек , шта онда са камионима,тракторима комбајнима....аутобусима е.....а да не причамо о појединим фабрикама,дај плату и купићу и ја еуро 5 и 6
Podelite komentar
🥶🥶🥶
Gosposo,objasnite vi nama odakle da kupimo neki bolji auto,vidite li vi kakva je ova godina naopaka i dugo ce nam trebati da se oporavimo! Pobogu,zar mi ne bi zeleli da vozimo auto koji je 2020.godiste?! Od kog novca da ga kupimo?
Podelite komentar
Sremac
Da stimulisete vi budžet, stavili ste namete koje kakve na vozila koja imaju TNG. Možete samo da ih još zategnete a teško da ćete bilo šta da popustite. Samo obmanjujete ovaj svet
Podelite komentar