One su obeležile "modu u karantinu": Prodaja japanki uvećana duplo
Zaposlene žene su štikle i poslovne kostime zamenile udobnom odećom i letnjim papučama
Iako popularne japanke nisu prikladne u mnogim situacijama, kao na primer, na radnom mestu - neki poslovni ljudi su baš njima zamenili svoju tesnu obuću, u kojoj inače odlaze na posao.
Konkretno u Velikoj Britaniji, potražnja za japankama je skočila 53% od juna, dok je konkretno brazilski brend "Havaianas" tražen 89% više, iz meseca u mesec. S jedne strane, kažu stručnjaci iz sektora maloprodaje, one su čudan izbor, jer ljudi mesecima nisu odlazili u salone lepote, na pedikir.
Ali, s druge strane, kažu da su lagana i udobna obuća koja je svima dobrodošla tokom karantina. Zaposleni su navikli da "trče" sa sastanka na sastanak u štiklama ili tesnim cipelama, a ovako su mogli da obavljaju video pozive preko Zoom-a, a da niko ne vidi šta su obuli.
- Danas potrošači kupuju ono što žele da nose, a ne ono što moraju da nose - kaže Džesi Barnet. U tom kontekstu, japanke i druge udobne, "ružne" papuče ili cipele, kao što su i "Crocs", dobro prolaze. Japanke su delimično doživele "pandemijsku popularnost", i zato što ih influensrke ovih dana promovišu uz svečanije haljine.
Drugim rečima, spajaju nespojivo, a to se ljudima dopada. Čak ih nose i žene iz Skandinavije, što je bio ređi slučaj. Nevezano za istoriju koja prati ove lagane papuče, prevashodno za more i plažu, ove godine japanke se vezuju za baštovanstvo, "odlazak do prodavnice", poslovne sastanke u radu od kuće, itd.
Video: Otkrivamo da li su nemački turisti pohrlili u Hrvatsku?
(Telegraf Biznis)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.