• 0

Nisu svi u problemu: Luksuzni hoteli postali su nova kuća brojnim bogatašima

Amerikanci ne žele da zimu provedu na svojim privatnim imanjima, već traže tople krajeve...

  • 0
krevet, hotelska soba, prozor

Hoteli su se lako prilagodili "novom trendu" / Foto: Pixabay.com

Od kada je krenula pandemija pa sve do sad, dakle skoro punih šest meseci, turizam i hotelijerstvo su "na kolenima". Na to je direktno uticala obustava letova širom sveta, kao i turističkih i poslovnih putovanja.

Ipak, čini se da ne ide svima baš tako loše, ali tek od skoro. Evo šta se dogodilo, priča Džuli Denziger, savetnik za putovanja. Ona je provela ceo jun i jul tražeći domaće alternative za svoje klijente, koji inače favorizuju italijanske vile i grčka letovališta.

U avgustu se, međutim, desila promena. Niko nije želeo da odmor provede kod kuće. I ne samo odmor, kaže da su je odjednom svi klijenti pitali gde mogu da provedu ostatak godine, misleći na boravak u luksuznim hotelima gde generalno nema mnogo ljudi, jer nekolicina može da ih priušti.

Zanimljivo, mnogi njeni klijenti imaju privatna imanja duž Amerike, ali su ona sada pala u drugi plan. Žele da hotel bude njihov novi dom. Život u hotelu nije novina, ali je u osmom mesecu ove godine potreba za tim pojačana. Ne nužno zbog straha od korone, koliko zbog karantina.

Kažu da ne žele da predstojeću jesen i zimu provedu zatvoreni u svojim kućama, već biraju toplije američke i svetske regije, uživanje na plaži i blagodetima vrhunskih hotela.

Denziger se odmah bacila na posao i počela da sastavlja računicu svih troškova koje klijenti treba da planiraju tokom višemesečnog boravka u hotelu.

Havaji

Havaji / pixabay.com

Od perionice veša, preko parking mesta, pa do ishrane. Nije bio veliki problem naći hotele, jer su i oni izlazili u susret spuštajući cene, budući da su mesecima unazad beležili gubitke. Uspela je da nađe ponude jeftinije za 30, 40 ili čak 50 odsto.

Kreirala je i poseban brend "Embark Longer" u okviru svoje agencije, posvećen samo ovoj vrsti usluge. Ona, međutim, svakako da nije jedina koja se time bavi i ima sve više konkurenata.

Havaji su brojnim Amerikancima zanimljiva opcija, pa je tamo sada već popunjeno 25% kapaciteta u rizortu "Timbers Kaua’i", za boravak duži od 30 dana.

Slično je i na Long Ajlandu. Nakon porasta interesovanja, "Ocean House" na Roud Ajlandu očekuje bar tri porodice za dugotrajni boravak na jesen.

Potražnja je bila toliko jaka da su neke ugostiteljske kompanije morale da šalju formalne ponude. Cene idu 30 do 40 odsto niže, a neki paket aranžmani uključuju i čuvanje dece, opremanje kuhinje u sobi, negu kućnih ljubimaca, pranje veša. Dužina boravka se uvećava do 300%.

Video: Iran predstavio svoju prvu hotelsku kapsulu: Cena jedne kreće se i od 1.000 evra

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke