Opel nastavlja sa razvojem poslovne strategije kroz novi model poslovanja na delu teritorije Balkana

 ≫ 
  • 4
OPEL Foto: Promo
  •  Euroimpex izabran za uvoznika Opela na delu teritorije Balkana
  •  Opelov cilj je održivi rast u regionu
  •  Još jedan važan korak u implementaciji PACE! strateškog plana

Izborom kompanije koja će biti novi uvoznik za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru, Kosovo i Albaniju, Opel nastavlja sa razvojem svoje poslovne strategije na odabranim tržištima Evrope. Sa ciljem da očuva i unapredi održivi rast u regionu, proizvođač automobila je doneo odluku da u navedenim zemljama poslovanje vodi priznata i uspešna kompanija Euroimpex, kao nezavisni lokalni uvoznik i partner. Osnovan 1990. godine kao mala kompanija sa tri zaposlena, EUROIMPEX je uspeo da ostvari impozantan rast u poslednjih trideset godina, pre svega kao uvoznik Peugeot vozila , brenda iz PSA grupe kojoj i Opel pripada.

Ugovor je potpisan. Nakon zaključivanja planirane transakcije, EUROIMPEX će postati ekskluzivni uvoznik za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru, Kosovo i Albaniju preuzimanjem kompletnog poslovanja. Svi koji su zaposleni u Opelovom predstavništvu će biti preuzeti od strane novog uvoznika u skladu sa važećim zakonima, najkasnije do dana kada transkacija bude zaključena.

OPEL Foto: Promo

Kompletna transakcija i pokretanje novog poslovnog modela će biti aktivirani nakon zvaničnog odobrenja nadležnih institucija za zaštitu konkurencije.

- Ova odluka još jednom pokazuje da su ciljevi PACE! strateškog plana naši vodeći principi. Novi organizacioni model će naše poslovanje učiniti još agilnijim i efikasnijm, a samim tim i konkurentnijim. - izjavio je Xavier Duchemin, Opel/Vauxhall izvršni direktor za prodaju, postprodaju i marketing.

- Duboko smo uvereni da će naš brend u budućnosti još uspešnije poslovati u Srbiji, Severnoj Makedoniji, Crnoj Gori, Kosovu i Albaniji.

Saradnju sa Peugeotom kompanija EUROIMPEX je počela 1992. godine, a zvanični uvoznik za Makedoniju je postala 1994. godine. EUROIMPEX je uvoznik Peugeot vozila za teritoriju Srbije, Severne Makedonije, Crne Gore, Kosova i Albanije u poslednjih pet godina. Od početka saradnje prodato je preko 20.000 Peugeot vozila.

Na navedenom delu Balkana, tokom 2019. godine Opel je prodao oko 2.500 vozila i u godinama koje dolaze, za cilj ima održivi rast i profitabilno poslovanje.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Usvojen budžet, republička kasa za sledeću godinu teška 2.346,2 milijarde dinara

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Futer

    11. septembar 2020 | 15:31

    Dve ubedljivo najgore marke automobila , kvalitet 0 .

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>